Senaat

Amicae amicique,

Goed nieuws: we hebben via Patrimonium een huis aangeboden gekregen voor GSV'ers. Zie hieronder voor de belangrijkste info.

Middels dit topic willen we onze sjaars attenderen op het feit dat zij, zoals aangekondigd tijdens de troonrede, geroyeerd zullen worden wanneer zij na een half jaar hun ouderlijk huis nog niet verlaten hebben. Daarnaast willen we een ieder oproepen om middels een mail naar senaat@gsvnet.nl hun interesse+motivatie voor dit huis kenbaar te maken. Wij zullen dan bedenken/beslissen wie het meest recht heeft op dit mooie stekkie.

Je kunt een mail sturen tot dinsdag 18 december 13.00.

Het gaat om Saffierstraat 22. Dit betreft een woning met woonkamer en 3 slaapkamers op de 1e woonlaag.
Brutoprijs: € 526,15 per maand, inclusief de servicekosten van € 39,32 (exclusief gas/water/elektra)
De woning is opgezegd per 1 januari 2013. De ingangsdatum is nog onbekend, afhankelijk van de eventuele uit te voeren onderhoudswerkzaamheden.

Unieke kans. De prijs is nauwelijks hoger dan wat alle anderen betalen die in een ander (normaal) Vinkyflatje wonen. Veel beter dan wat Philip en Jos betalen dus :)

Eerste verdieping Saffier. Altijd goed!

Manon ten Have

ik ga sws reageren :)

Sterker nog, ik heb gereageerd.

okee okee

HELP COMES AT LAST!

Tim, Harmen D en ik zijn bijzonder blij dat we dit te horen krijgen, want wij zijn al een hele tijd samen op jacht naar een kamer in Groningen. (Tim een betere dan zijn huidige, Harmen en ik überhaupt)

Ik wil er nog net geen dibs op doen maar wij zijn in ieder geval zeer geïnteresseerd!
Prijs is ook prima, helemaal top :D

Jaapie Smulpaapie Vecht

noem nou niet dibs, ik denk dat de senaat daar minder om kan lachen, en de rest ook niet. Tijd voor een mooi briefje Remco!

Jaapie Vecht schreef: noem nou niet dibs, ik denk dat de senaat daar minder om kan lachen, en de rest ook niet. Tijd voor een mooi briefje Remco!

het was een grapje

Senaat schreef: Amicae amicique, Daarnaast willen we een ieder oproepen om middels een mail naar senaat@gsvnet.nl hun interesse+motivatie voor dit huis kenbaar te maken. Wij zullen dan bedenken/beslissen wie het meest recht heeft op dit mooie stekkie.

Mailtje sturen dus, niet iedereen hoeft hier te zeggen dat ie geïnteresseerd is, want dat helpt niets. Doei.

Ik ben niet geïnteresseerd, helpt dat ook?

Juliet de Haas

Misschien wel handig als er een eind datum wordt ingesteld :P

Juliet de Haas schreef: Misschien wel handig als er een eind datum wordt ingesteld :P

Goeie.

Je kunt een mail sturen tot dinsdag 18 december 13.00 (ook aangepast in eerste post).

Wow Senaat wat goed geregeld, echt vet fijn dat jullie om de mensen denken die nog geen kamer hebben!
Moet ook zeker gezegd worden.
Check jullie inbox voor mijn mailtje.
Echt goed bezig zeg!

Moesker schreef: Wow Senaat wat goed geregeld, echt vet fijn dat jullie om de mensen denken die nog geen kamer hebben! Moet ook zeker gezegd worden. Check jullie inbox voor mijn mailtje. Echt goed bezig zeg!

Dit is vast Marleen

Ik neem aan dat huidige saffierbewoners betrokken worden bij de selectieprocedure? veto enzo

JøhnDylån
Vandekamp schreef: Ik neem aan dat huidige saffierbewoners betrokken worden bij de selectieprocedure? veto enzo

Ik ben omkoopbaar.

Goed bezig zeg! Vanzelfsprekend wordt er van de eerstejaars verwacht dat zij een housewarming zullen geven voor de gehele GSV.

wanneer is de bekendmaking??

Bruins schreef: Goed bezig zeg! Vanzelfsprekend wordt er van de eerstejaars verwacht dat zij een housewarming zullen geven voor de gehele GSV.

Inderdaad.
Wat kan er mis gaan?

JøhnDylån

Op de saffierfacebook werd steen en been geklaagd over jullie afgelopen borrel.

Fan-tas-tisch!

Paula Lunenborg

Jaaa Senaat! Wie is het geworden?!

Manon ten Have

Ik, remco en harmen g :)