SJ

Hallo mede-GSV’ers,

Het stond al een tijdje op de kalender, maar nu ook een gezellig topic hierover. Aanstaande woensdag 16 december is hij er namelijk al weer: het jaarlijkse KERSTSWINGFEESTJE! Dit is net als vorig jaar in het AaBC-Café (Pelsterdwarsstraat 11) om 22.00 uur. Onze eigen DJ’s zullen ons van spetterende (kerst)hits voorzien.

Er is nog een goede reden om langs te komen, want de SPAC heeft bedongen dat van elke verkochte consumptie (bier, wijn, fris) een deel naar de Serious Request actie van 3FM gaat, ten behoeve van malariabestrijding. Nog meer reden om er een gezellig feestje van te maken! Als u niet van drinken houdt, kunt u ook een kleine bijdrage leveren in een collectebus die u bij de ingang vindt.
De SPAC zal op korte termijn nog een andere verenigingsbrede actie bekend maken, waar u snel meer van zult horen.

We hopen zoveel mogelijk geld voor dit goede doel op te halen zodat we als GSV een mooi gebaar kunnen maken naar onze medemens.

Met andere woorden: tot woensdag!

Groetjes SPAC

Ps. Sticky?

Mocht je willen dat er per sé een nummer gedraaid wordt, neem deze dan zelf mee op cd...

Tayrosliedje aub. Fre, neem jij die mee?

Ik neem de hele Young Messiah mee, okee? Of heb je die al?

AssessorJoost
Hannah schreef: Ik neem de hele Young Messiah mee, okee? Of heb je die al?

sowieso toepasselijk voor komend weekend :D

Kom vanavond lekker op tijd, en drink vooral veel voor het goede doel! 20 cent van elke consumptie gaat naar 3FM Serious Request. Mocht u niet gaan drinken vanavond gooi dan nog wat klein of groot geld in de collectebus vlakbij de ingang! Mocht u wel gaan drinken vanavond gooi dan nog wat klein of groot geld in de collectebus vlakbij de ingang!
Tot vanavond.

kom s ff snel naar t aabc-cafe! T is hier super gezellig!

en de eerste gsvhits worden as we speak gedraaid!

ik kom eraan :)

Ik wil bij deze de SPAC bedanken en de geweldige sneeuw en de mensen die daar aan hebben mee geholpen. Daarbij wil ik de baas van het café bedanken voor het dempen van de stemmen. Wat is nu een kerstswingfeest zonder sneeuw? Ook wil ik nog meneer Bolks bedanken voor het samen strijden tegen het kwade, ze hebben dapper gevochten maar het mocht niet baten.

Spac bedankt! Leuk feestje!
Ben bedankt!
Chris bedankt!
Bolks, als ik jou zie.....
DJ's, volgende keer iets meer hardstyle, weet je wel...

P.s. Tayrosliedje met 7 man, waar zijn de tijden gebleven....

Fleurke schreef: DJ's, volgende keer iets meer hardstyle, weet je wel...

Zou je nou echt willen ophouden dan?

Fleurke schreef: Spac bedankt! Leuk feestje! P.s. Tayrosliedje met 7 man, waar zijn de tijden gebleven....

Unestraliedjes met 6 man, dan weet je het wel.....

spac bedankt!

bedankt, was mooi.

gezocht: - zwarte muts, die precies op roelofs hoofd past

  • geld

gevonden/aangeboden: - rode cowboyhoed met pluchen witte rand (af te halen voor €2,50)

  • rode kerstmuts
robert-tempelman schreef: bedankt, was mooi. gezocht: - zwarte muts, die precies op roelofs hoofd past - geld gevonden/aangeboden: - rode cowboyhoed met pluchen witte rand (af te halen voor €2,50) - rode kerstmuts

Lelijkert. Ga werken voor je geld dan

Heeft iemand mijn fietssleutel toevallig gevonden?

robert-tempelman schreef: gevonden/aangeboden: - rode cowboyhoed met pluchen witte rand

wat lief dat je hm nog hebt meegenomen!