josvrenselaar

Omdat ik vanaf januari voor een half jaar weg ben komt mijn kamer in Vinkhuizen tijdelijk vrij.
Het gaat om de balkonkamer in een aquamarijnflat. Deze is 13 vierkante meter en is volledig gemeubileerd. (bed, bank, bureau, 2 kasten. Je deelt de badkamer, keuken en WC met 1 persoon.
De kamer komt vrij vanaf half januari (rond de 17e) en is beschikbaar tot eind juni. Kosten voor dit alles zijn ongeveer €220,- per maand inclusief. (Is nog een beetje afhankelijk van de huurtoeslag.)
Ben je (of ken je) iemand die geïnteresseerd is mail, bel, whatsapp me dan maar. Dat mag ook voor vragen uiteraard.

Groeten,

Jos

josvanrenselaar@hotmail.com

Je mag ook 210 betalen en elke week schoonmaken hoorde ik.

Is dit inclusief of exclusief Marielle?

Exclusief want die had ik al gedibsd

Wietske Visser

Voorkeur voor man of vrouw?:)

JøhnDylån

Wietske Visser schreef:

Voorkeur voor man of vrouw?:)

Dat vraag ik me bij Philip ook al jaren af

Philip is zo veel meer dan 1 persoon. Ik vind dat je hem een beetje tekort doet met die omschrijving.

josvrenselaar

Wietske Visser schreef:

Voorkeur voor man of vrouw?:)

Nee hoor ik heb geen voorkeur. Ik kan me alleen wel voorstellen dat niet elke vrouw in dit huis wil wonen... Het is niet altijd even netjes namelijk.

En Jasper, dit leek mij de meest objectieve omschrijving. Daarnaast moet die kamer ook een beetje verkoopbaar blijven

Wietske Visser

josvrenselaar schreef:

Nee hoor ik heb geen voorkeur. Ik kan me alleen wel voorstellen dat niet elke vrouw in dit huis wil wonen... Het is niet altijd even netjes namelijk.

En Jasper, dit leek mij de meest objectieve omschrijving. Daarnaast moet die kamer ook een beetje verkoopbaar blijven

Hm. Dat klinkt niet heel aantrekkelijk..

Nou nou Wietske, je moet wel een beetje verschillende facetten van het studentenleven onderzoeken hoor.

Naja zeg

Bovendien is het voor Philip ook goed om eens een halfjaar met een vrouw samen te wonen

Bij Philip in huis wonen kent ook zijn voordelen hoor;

  • Je hoeft geen gordijnen aan te schaffen, want Philip helpt je graag een muur van matrassen te bouwen, zodat je geen last hebt van dat vreselijke zonlicht. Hij ziet zichzelf ook als een expert op het gebied van matrassenmuren bouwen.
  • Je hoeft geen kast te kopen, want Philip heeft een enorme kast in z'n kamer, waar jouw spullen nog wel bij passen.
  • De kosten voor gas, water en licht zijn altijd laag, want Philip heeft maar één lamp.
  • Als huisgenoot van Philip wordt je vaak gebeld door GSV-ers. Ze bellen weliswaar niet voor jou, maar zo raak je in ieder geval niet in een sociaal isolement.
  • Je kan elke week lang naar soos, want dan kan Philip je thuis brengen. Of andersom.

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar de essentie is volgens mij wel duidelijk. Bij Philip in huis wonen heeft niet alleen maar nadelen en kan je zelfs een boel opleveren.

  • Internet kost je hoogstens één kratje bier per kwartaal