UndahCovah

Hallo!

Ik ben op zoek naar een specifieke rekenmachine, namelijk de Casio FX-82MS of Casio FX-350MS. Het is de rekenmachine die met name jongerejaars gebruikt hebben tijdens de 1e 3 jaar wiskunde op het VWO.

Als je deze hebt wil ik hem graag lenen, ik heb morgen tentamen. Ik heb namelijk een wiskundig georienteerd vak waarbij je veel moet rekenen met logaritmen en lange formules waarbij haakjes handig zijn. Ik mag geen grafische rekenmachine gebruiken en gewone rekenmachines hebben vaak niet de haakjes functie. Dus als je deze rekenmachine hebt wil ik hem graag lenen.

Als beloning sta ik je een gratis niet-terecht toegekende prealabel toe op een HV.

Ik heb een Casio FX-82MS voor je. Ben je vanavond op soos? Of kom je hem ophalen?

"Als beloning sta ik je een gratis niet-terecht toegekende prealabel toe op een HV."

Beetje misbruik maken van je functie Herman??

Maar ik weet niet of Pieter Zuidhof iets heeft aan een prealabel.

Deze kun je als het goed is bij alle eerste jaars (technische) bedrijfskundigen ophalen, die hadden deze nodig voor alle tussentoetsen.

Je kunt hem dus ook bij mij ophalen.
Voor die prealabel ga ik niet weer de regen in..

@ Hannah, klopt. Ik ben gisteren bij Pieter geweest op de 10e v/d gele, maar het schijnt dat hij daar al maanden niet meer woont.
@ Norbert, bedankt voor de tip. Mijn vriendelijke buurman Lodewijk is ook een bedrijfskunde student, dus hoef ik inderdaad niet de regen in.

Webcie, slotje aub