Idem

Madness, een van de mooiere wedstrijden, inclusief overtime, maar uiteindelijk nog verloren ook... Blijft wel een heerlijk avondje uit, dat Capitals.

Basketbal fans opgelet:

Aanstaande zaterdag spelen Capitals de derde en beslissende wedstrijd in de kwartfinale van de play-offs tegen de Demon Astronauts uit Amsterdam. Deze wedstrijd zal beginnen om half 8. Als je kaarten wil moet je ze bestellen op de site of kopen in martiniplaza.

jongens ga ijshockey kijken...

Hoe heet de ijshockeyclub van groningen dan (niet googelen) en ben je er al geweest? Net zo'n sfeer als bij capitals aka Donar?

Even on-topic: ik vrees het ergste voor de Capitals, wat zijn die gasten slecht bezig de laatste tijd, als zelfs Ton Boot ze niet meer aan het baskerballen kan krijgen...

GIJS Grizzlies heten de ijshockeyers van Groningen volgens mij.

Maar het wordt hoe dan ook superspannend morgen gezien de vorige twee wedstrijden. Ben er dan ook zeker bij :D
Kijk voor een goede wedstrijdvoorbereiding op www.vikings.nl en regel ook ff een kaartje voor dit topamusement...

ijshockey seizoen in Nederland is voorbij, Gijs Grizzlies heten ze inderdaad, ik ga volgend seizoen zeker een keer kijken. Maar wat vooral belangrijk is is dat de playoffs in de NHL bezig zijn, het is behoorlijk spannend voor mijn team (Vancouver Canucks), ze staan op het randje om naar de volgende ronde te komen

Ondanks het verlies heb ik een prima avondje gehad, zo voor de eerste keer bij de Capitals.