Rossatron

Komende zaterdag 16 oktober is er weer een gemeentedag in Groningen-West. Bij dezen willen we graag iedereen uitnodigen om deze bij voorbaat erg thoffe activiteit aanwezig te zijn. Het programma ziet er globaal ongeveer als volgt uit:

Oudhollandse Spellen (denk aan: sjoelen, bingo etc.) - 14.00 uur
'Diner' - 18.00 uur
Singin - 20.00 uur

Probeer hieronder een beetje aan te geven of je van plan bent te komen, zodat we enigszins rekening kunnen houden met de aantallen in verband met het diner.

Hopelijk tot zaterdag,

Egbert Jan Tijssen
Jan Maarten van Faassen
Sjoukje Loonstra
Tom Emmelkamp
Ezinga

Wat houdt 'diner' in? MAW: wat gaat er gegeten worden?
Altijd makkelijk, hoef je thuis niet te koken! (wat fout he!)

Het wordt een overheerlijke en supergezellige maaltijd bestaande uit grote hoeveelheden en verscheidenheden aan soepen, gecomplementeerd met een overdaad aan brood met toepasselijke heerlijkheden. Het belangrijkste ingredient is wellicht de gezelligheid.

Rossatron schreef: brood met toepasselijke heerlijkheden. Het belangrijkste ingredient is wellicht de gezelligheid.

Ingredienten van het brood of van de heerlijkheden? Anyway, ik ga er zeker achter komen. :P

Ondanks Frontijn- en Vraccieborrels, Lan-parties en welke andere feestjes dan ook maar, hopen we nog steeds dat jullie allemaal komen. Het wordt 1 groot spektakel, een onvergetelijke dag! Het wordt zelfs zo groots, dat wij wel mensen kunnen gebruiken, die mee willen helpen met het klaarzetten van de hele handel. Dus mochten jullie morgenochtend een gevoel van ernstige verveling niet kunnen onderdrukken, kom dan gezellig naar de kerk, daar wordt hard gewerkt. Vanaf 10 uur zijn we daar aanwezig.

Nou, wat mij betreft mogen we terugkijken op een retegeslaagde dag!!

't Is mooi om al die oudjes en de rest van de gemeente beter te leren kennen en een dienstbare houding aan te nemen, in plaats van verhitte discussies te voeren over manifesten en dergelijke. Na een geslaagde spelmiddag waarin verschillende teams (bestaand uit jong en oud) het tegen elkaar opnamen middels oud-Hollandse spelen, gezellig gegeten en de avond afgesloten met een mooie singin.

Jammer dat er bitterweinig studenten waren, maar dat mocht de pret zeker niet drukken en zal vast te maken hebben gehad met borrels en feesten. Volgende keer beter denk ik dan.