Jaapie Smulpaapie Vecht

Dag lieve vrienden,
de eerste deadline voor de SIC komt er al weer aan. Zonder twijfel heeft u allemaal al een begin gemaakt aan een sappig verhaal waarin u verteld waar u op vakantie bent geweest, welke noviet de leukste was of ben u al enorm enthousiast over uw nieuwe studie of master. Haal de pen even uit de etui en begin met schrijven, want de eerste SIC van het jaar moet natuurlijk goed gevuld zijn. Mocht u nou iets willen schrijven, maar weet u niet zo goed waarover, of heeft u hulp nodig bij het schrijven, mag u mij of de anderen van de nieuwe SIC redactie altijd bellen. Tenminste, daar ga ik vanuit, de rest weet dit nog niet, maar die doen dat gewoon. Punt. Maar goed, twee week dus nog even om volle bak te schrijven en het jaar vlammend te beginnen. Ik zie uit naar uw stukjes, en deze mogen gewoon naar sicredactie@gmail.com. Ik zal een dezer dagen daar vast een wachtwoord van krijgen. Dus, hop hop, dingen doen.
Groetjes Jacob, maar vooral ook van de volgende mensen:
Joelle Soepie
Peter Holsappel
Mouwrits Roorda
Tessa Bos
Tim Oosterhuis
AEDO

Ga jij ook de eindredactie van teksten doen komend jaar Jacob? Want.. eeh... nouja...

verteld

Jaapie Smulpaapie Vecht
Jaapie Smulpaapie Vecht

Hahahhahahaha, sterk :'D

BUMP! Vandaag over een week is dus de deadline!
Ik heb van een aantal mensen gehoord dat ze wel iets zouden willen schrijven, alleen niet zouden weten waarover. Voor onderwerpen kun je ook bij ons terecht :) Schrijf verder gewoon over iets wat jou interesseert: nieuwe levensvisie die je in de vakantie tijdens ledigheid hebt ontwikkeld, dingen die je hebt gezien ver weg of dicht bij, over je buitenlandverblijf, interessante mensen die je ontmoet hebt of dingen die je hebt beleefd, gedichten, tekeningen, verhalen, zin, onzin, kom maar op! Kan kort, komende week hebben verschillende mensen vast wel een uurtje tijd een A4'tje vol te kalken (maar meer mag natuurlijk altijd:)).

Ik had meer deze reactie van Jacob verwacht:
https://www.youtube.com/watch?v=D3HQSjyhlGA

Jaapie Smulpaapie Vecht

Nog 2 dagen, pak ff de pen en maak wat moois
<3

Handgeschreven stukken, kijk er nu al naar uit

Jaapie Smulpaapie Vecht

Oke oke, dit weekend mag het ook nog.
Maar dan wel echt voor zondagavond rond 23:12
Ik wil graag nog heel veel meer stukjes krijgen, dus doe in je luie weekend nog even je best! :D

Niet deze, maar volgende SIC, verschijnt er een artikel over het maken van kwaliteitslijstjes op het forum.

Jaapie Smulpaapie Vecht

Deze staat nu ook onder docs omdat vinkhuizen lastig te vinden is voor sjaars.

Voor de leuke fclub bijlage moet je de gasten van het hert maar even mailen

Praeses bedankt voor je eigen SIC, hoe de rest er een krijgt blijft een geheim, maar aan mij is in ieder geval gedacht.

Holsappel schreef:

Praeses bedankt voor je eigen SIC, hoe de rest er een krijgt blijft een geheim, maar aan mij is in ieder geval gedacht.

Op de één of andere manier heeft dit iets dichterlijks.

Tessa help

Vraagje; wanneer is de volgende deadline?

Albert, pls

Alaberto schreef:

Vraagje; wanneer is de volgende deadline?

21 november, je hebt dus nog even.