Ben

Heeft iemand hier een simlock vrije telefoon die ik voor een maandje kan lenen? Volgende maand haal ik een nieuwe mobiel op, dan loopt mijn abbo af alleen mijn telefoon heeft het helaas begeven op dit moment. Vlak voor de finish.

Ik heb nog een Nokia 6280 met een brakke batterij liggen, als je die wilt lenen kom maar halen.

Ik heb alleen een T-Mobile telefoon voor jou, maar dan moet je net T-Mobile hebben.

Boerema schreef: Ik heb nog een Nokia 6280 met een brakke batterij liggen, als je die wilt lenen kom maar halen.

Zou je hem dinsdag mee kunnen nemen naar bk?

Dat zou wel kunnen ja.

bij abonnement kan je drie maanden voor aanvang je mobiel al krijgen, toch?

klopt. Ik heb trouwens nog een samsung e720 incl lader liggen, voor als je geen nokia wilt :wink:

Ik moet eerst mijn huidige bij hi opzeggen en dan kan ik 18 oktober opnieuw klant worden van hi en mijn mobiel krijgen. Op deze manier hoef ik niks bij te betalen als nieuwe klant.

Kan je niet beter naar Hi bellen een beetje zeuren dat je opzegt en dan een mooie korting en telefoon in de wacht slepen?

angelina schreef: klopt. Ik heb trouwens nog een samsung e720 incl lader liggen, voor als je geen nokia wilt :wink:

is die misschien simlock vrij? ik heb net mn mobiel in het water laten vallen! Heb zegmaar een nieuwe telefoon nodig...

expres zeker :wink: maar kom maar halen.

Ben schreef:
Boerema schreef: Ik heb nog een Nokia 6280 met een brakke batterij liggen, als je die wilt lenen kom maar halen.

Zou je hem dinsdag mee kunnen nemen naar bk?

Ik dacht dat het duidelijk was dat jij niet meer naar bk zou komen?

Harald schreef:
Ben schreef:
Boerema schreef: Ik heb nog een Nokia 6280 met een brakke batterij liggen, als je die wilt lenen kom maar halen.

Zou je hem dinsdag mee kunnen nemen naar bk?

Ik dacht dat het duidelijk was dat jij niet meer naar bk zou komen?

Wie zegt dat ik van plan was om te komen dan? Ik wou alleen zorgen dat dan iemand hem van Siebrand over kan nemen en dan door kan geven aan mij, bijvoorbeeld dat Arendhorst hem dan bij mij langs brengt.

ben jij wel helemaal lekker?

Als het zo moet neem ik hem niet meer mee hoor!