Otter

CLowmVE.jpg

De Read-It komt er weer aan. Nu zijn er niet alleen tracks te volgen voor BK-leiders of coaches, maar ook voor kringleden zelf. Het onderstaande bericht kreeg ik doorgestuurd:

“Jona, Jona, ga naar Ninevé! Maar Jona die zij ‘nee’”

Beste student,

Het bovenstaande lied ken je vast wel. God die Jona naar het goddeloze Ninevé stuurt, terwijl Jona zijn biezen pakt en op de boot naar Tarsis stapt. Het is een welbekend verhaal, maar daarom niet minder geschikt om er eens scherp naar te kijken. Dat gaan we doen op Read it!

Read it! is een IFES-conferentie die je handvatten biedt bij het bijbellezen en houden van bijbelstudies. Het voor álle studenten; of je nu kringlid, kringleider of coach bent. De conferentie is van 11-13 september en daarmee de beste start om je studiejaar met God en andere christelijke studenten te beginnen.

Ben je nog niet overtuigd? Vraag eens rond in je vereniging hoe ze IFES-conferenties ervaren! Dit is wat je op de Read it! vindt:

  • Verdieping: lezingen, workshops en reflectie
  • Gezelligheid: koffie drinken, eten en borrelen met z’n allen
  • Amicaliteit: studenten van allerlei verenigingen uit het hele land!

Inschrijven kan nu! Kijk op de website: ifes.nl/read-it
Tot en met 27 juli is er nog vroegboekkorting! Geef je dus snel op!
Alles wat achter de schermen gebeurd is te volgens op Facebook: facebook.com/readit2015

We hopen dat je komt!

Namens de Read it! commissie,
Jolijn Muis

PS Voor vragen kun je altijd mailen naar read-it@ifes.nl

Ik denk erover om alleen de zaterdag heen te gaan om de workhops mee te pakken. Als iemand anders dat ook wel een idee vindt laat dat dan even hier weten of app even, dan kunnen we misschien wel een autotje regelen

Zeker de moeite waard om leuke workshops mee te pakken, geeft weer andere inzichten over bijbelkring volgen/leiden!

Ik zag vanochtend dat er 1 aanmelding van de GSV was. Jammer want het is wel interessant en leerzaam als bkleider/volger. En als je met een groepje gaat is het ook nog eens best gezellig.

Grietje_Eva

Dit was onverbeterlijk leuk vorig jaar! Kan deze keer helaas niet mee omdat ik moet inlikken bij zeilende heidenen, maar zeker een aanrader.