MarloesHolwerda

Lieve GSV'ers

Aangezien niet iedereen op vakantie is deze zomer, of pas later op vakantie gaat, leek het ons leuk om samen een activiteit te doen.

Wat we dachten dat wel leuk zou zijn is paintballen, maar dan om een beetje strijd te krijgen, het ook tegen de GSV te doen... Vandaar dat we jullie uitnodigen om dan ook mee te doen!

Even wat info erover:

Waarschijnlijk is naar afloop soos!

Liefs van de Actie

Opgave via: marloesholwerda@hotmail.com

Ik ben dan op vakantie, maar het lijkt me op zijn minst gepast als hier een GSV delegatie heen gaat om ATV eens alle verfkleuren van de regenboog te laten zien.

Nou, dat lijkt me ééénig! Overigens ben ik dan om vakantie.

Was leuk geweest maar dan ben ik nog op vakantie

Doen die verfballen ook pijn? Zo nee, dan heb ik misschien interesse.

BerniceSmit

Marloes, doe je zelf ook mee? Want dan durf ik niet meer..

MarloesHolwerda

Tuurlijk doe ik zelf ook mee, ontzettend leuk, dus gewoon meedoen als je in de stad bent :P

Ron-Kruidhof

mischien dat ik dan in groningen ben.. nog even zien..

MarloesHolwerda schreef: Waarschijnlijk is naar afloop soos!

[grammar-nazi] Het is na afloop... [/grammar-nazi]
Los daarvan ben ik dan ook net al weer op vakantie, waarom is het niet de week ervoor? Dan is ook min of meer iedereen al klaar.

Paula Lunenborg

Ohhh leuk! Wij moeten onze vakantie nog boeken; maar als het kan ben ik er zeker bij!!

Ik ben dan helaas weg.
@elsa, tijdens mijn novitiaat heb ik ooit de stelling 'pijn is een gevoel dat uit te schakelen is' aangehangen.

MarloesHolwerda

Gaan er nog mensen meedoen? Want bij atv zitten we op 7 mensen

Kapitein Luv

Ik doe mee! Wie van de gsv doen er nog mee?

Koning Drietand

Ik twijfel nog. Maar denk dat ik wel mee wil doen (hoeveel superdieren krijg je hier voor). Hoeveel mensen zijn er totaal nodig om evenveel GSV'ers en ATV'ers te hebben. Staat de ATV teller nog steeds op 7?

MarloesHolwerda

Het gaat niet meer door want er zijn niet genoeg opgaves! Toch bedankt nog ;)