corrp

Hoi, ik ben m'n oplader kwijt. En eigenlijk zoek ik een nieuwe omdat ik het idee heb dat ik 'm kwijt kwijt ben. Heeft toevallig iemand zo'n ding voor een nokia 6300 over? Het is zo'n lader met een dunne ingang. Ik wil er ook wel voor betalen.

Ik hoor het graag! 06 33834907 of corien.p@gmail.com of hier even laten weten. Thanks!

Als niemand eentje over heeft (ik niet iig, sorry), bij de maar een kleine beetje dubieuze telefoonzaak aan de Oude Ebbinge (aan de rechterkant, even voorbij Plato) kun je eentje voor 15 euro halen of een neppe voor 10. Succes!

Herbsgarden

He Corien! Mooie uitdrukking - kwijt kwijt - al is de situatie uiteraard tragisch. To the point: ik heb van jou een keer een oplader voor mijn Nokia 6230i gekregen, waarvoor nogmaals dank. Ik weet niet of dat een dikke is of een dunne (hij mag er best wezen, maar ik vrees toch dat hij in z'n branche voor dik wordt aangezien) maar als je er wat aan hebt, breng ik hem direct langs. Groet!
P.S. In de Steenstilstraat zit ook zo'n gezellig louche winkeltje. Heb daar voor een paar euro m'n telefoon simlockvrij laten maken.

CMA, CMA. nog meer mensen die in dit topic willen biechten? wie heeft er weleens een geheelde fiets gekocht?

keet en herbsgarden bedankt voor jullie tips! Ik zal ze onthouden voor als ik m'n oplader kwijt kwijt kwijt ben want ik heb 'm net teruggevonden ergens op een ver onlogische plek. Dit topic kan dus dicht... Behalve als nog meer mensen willen laten weten waar de louche telefoonwinkeltjes in groningen zitten :-)

N.B. Steendam

Kun je voor alle nieuwsgierige mensen nog even posten wat die ver onlogische plek is? Dan kan dit topic echt dicht.

Jawel, dat was onder m'n bed maar niet aan de logische kant bij het stopcontact maar aan de andere kant. Ver van logisch dus. ;-)

Trouwens, voor 10 euro kan je via internet ook opladers bestellen die gratis thuis worden bezorgd, originele nog wel. Ok, nu mag dit topic echt dicht.