Hoi allemaal!

Ik ben Susanne Heij en ik ga vanaf september in Groningen beginnen met de opleiding verloskunde. Op dit moment woon ik nog in Hardenberg, maar ik zou graag binnenkort in Groningen komen wonen :)
Even over mezelf: ik ben 18 jaar, ik hou van koken en ik ben een rustige huisgenoot die altijd wel in is voor een spelletje!

Als er een kamer vrij komt, hoor ik het graag!
Groetjes Susanne

susanneheij@gmail.com

Hey lieve gsv- vrienden

Ik ben Elisa, een toekomstig lid van deze mooie vereniging en heel erg druk opzoek naar een kamer. En ik heb jullie hulp daar een beetje bij nodig!

Even wat over mij: Ik ben 18 jaar (november 19), ik hou enorm veel van gezelligheid, ben erg sociaal en ben altijd wel in voor een goed feestje/ borrel of gewoon een gezellig praatje :) Ook ben ik erg netjes, dus dat is altijd mooi meegenomen!
Ben niet zo'n ochtendmens helaas, dus als je s' ochtends graag wil hardlopen, dan heb je aan mij de verkeerde, maar verder ben ik heel erg makkelijk en doe ik overal graag aan mee! 🤩

Ben jij of ken jij iemand die een kamer beschikbaar heeft vanaf half augustus/ begin september, stuur me alsjeblieft even een berichtje 🥰 (06-11351834)

Liefs, Elisa

amberwemekamp

Hoi!

Ik ben Amber, 18 jaar, houd van volleybal, saxofoon spelen en vooral van gezelligheid en na de zomer begin ik aan het tweede jaar van de studie europese talen en culturen aan de RUG. Het eerste jaar heb ik thuis (in het kleine maar fijne Den Ham) online afgerond, maar voor het komende jaar hoop ik op iets meer 'on-campus' onderwijs en natuurlijk een heel erg gezellige tijd bij gsv 😄
Daarom ben ik nog op zoek naar een kamer in Groningen en het zou fijn zijn als jullie me daarbij zouden kunnen helpen. Ik hoor het graag als er nog eentje beschikbaar is!

Groetjes, Amber
(06-24625011)

TomSchoemaker

Huisgenoot (man) gezocht!

Eind augustus / begin september komen er twee kamers vrij bij mij in Vinkhuizen aan de Parelstraat. Het gaat om de grote kamer en de galerijkamer. Deze zijn respectievelijk 12,5 m2 en 25,5 m2 groot en kosten ongeveer €225 en €315 inclusief alles. Voor de rest deel je de keuken, wc en badkamer met z’n drieën.

App me als je interesse hebt in een van de kamers: 06-15133763

EDIT: vergeven

Hey allemaal!
Bij Lisette de Jong (geen GSV'er) en mij komt er rond half september een kamer vrij. We wonen aan de Wilhelminakade en de kamer kijkt uit over het water. Hij is 18m2 en kost rond de 330, - incl. p.m. Daar komt nog 15,- overheen voor internet en tv. Ook kun je huurtoeslag aanvragen, dus er gaat nog een klein beetje van af. Reken maar rond de 20,-. Lijkt het je wat? Stuur mij dan een berichtje.
0628328405
Groetjes! :)
beschrijving
beschrijving

Hallo daar!
Ik ben Lars, 19 jaar, en komend jaar begin ik met mijn studie Spatial Planning & Design aan de RUG. Ik woon in Baarn, vlak bij Amersfoort, dus ik ben hard op zoek naar een kamer.
Ik houd vooral veel van goede gesprekken en ben van nature niet echt een feester, maar ik vind het vaak wel heel gezellig om een drankje te doen.
Als ik even genoeg extravert ben geweest trek ik me het liefst terug om muziek te maken, me te storten op (film)projecten of gewoon om even domweg een potje te gamen.
Verder ben ik een gevoelige, geduldige, behulpzame jongen, maar hier staat tegenover dat ik wel eens heel eigenwijs kan zijn, dus wees gewaarschuwd. ;)
Het liefst zoek ik een kamer waar ik met een gemixt groepje m/v van de vereniging kan wonen, maar elke aanbod is natuurlijk leuk!
Mocht iemand op zoek zijn naar een nieuwe huisgenoot dan hoor ik het graag!
Je kunt me het beste appen: 06 17085244

Hoi GSV en GSV´ers to-be

Helaas gaat Lyan binnenkort de Zeeheldenbuurt verruilen voor de Korrewegwijk en moeten wij afscheid van haar nemen. Het goede nieuws voor u is dat er een kamer vrij komt aan de van Speyk! Het is ongeveer vanaf september, in overleg met alle partijen.

De kamer waar het om gaat is ongeveer 9 vierkante meter inclusief een inbouwkast en een wasstafel. Deze kamer kost op dit moment 230 euro(niet duur) maar daar gaat waarschijnlijk nog wel iets bij komen. De kamer is niet heel groot, maar je kan er makkelijk een bed een kast en een bureautje in kwijt.

Mocht je nou denken help hoe leeft een persoon op 9 vierkante meter. Wees niet bang; er is ook een grote woonkamer (28 vierkante meter), een balkon, nog een balkon, een vijver op loopafstand, een vaatwasser, uitzicht op een speeltuin en voor de rest is alles om de hoek. Ik durf wel te zeggen dat het echt een van de beste locaties in Groningen is om te wonen.

De woonkamer, keuken, douche en wc deel je met 3 andere meiden. Voor de mensen die ons niet kennen:

Hilde: 21, psychologiestudent en 4e jaars GSV’er. Houdt van Marvel(of iedere andere film), katten en thee.
Dominique: 23 jaar, bijna afgestudeerde kunst, cultuur en media-student en 6e jaars GSV’er. Houdt van bier drinken, dansen en series kijken.
Rosalie: 24 jaar, bijna afgestudeerde rechten-student en 6e jaars GSV’er. Houdt van koken/eten, volleyballen en debiele programma’s kijken.

Do en Roos zijn (zoals je ziet) ook niet de jongste meer en wij zullen dus naar verwachting niet heel lang meer aan de van Speyk wonen.

We eten eigenlijk altijd samen met de mensen die thuis zijn, maar verder hebben we geen verplichtingen. Het huis is ongeveer helemaal compleet qua inboedel dus je kan zo binnenkomen met een bed en wat kleding.

Ben je geïnteresseerd? Stuur mij dan even een appje 06-11829783. Als je foto’s wilt, stuur dan ook even een appje of kom een keertje langs (op afspraak).

Groetjes,
Meiden van van Speyk

nynkevdvinne

Hey hoi,

Ik ben Nynke van der Vinne, 18 jaar en sinds vorige week pre-amica van de GSV.
Verder hebben jullie allemaal volgens mij een hele leuke (ahum) vlog van mij ontvangen, dus ik zal jullie niet nog met een verhaal over mezelf vermoeien:)

Ik heb na een intensieve, maar gezellige novitiaat heel veel zin om jullie en de GSV beter te leren kennen. Daarvoor lijkt het me wel praktisch om een kamer te hebben. Één probleem: die heb ik nog niet. Dus mocht er iemand zijn die nog een kamer vrij heeft of iets weet, stuur me dan vooral een appje!

Alvast bedankt.

Groetjes,
Nynke

0644915187

MennoLamberink

Haaa GSV,

Ik ben Menno Lamberink, 17 jaar oud en kom uit Hardenberg. Ik zit in het nieuwste jaar verband Rez Rychaedron.
Momenteel woon ik in Groningen, op een super mooie kamer aan de Noorderstationsstraat. Helaas zijn onze huisbazen ´vergeten´ een huurvergunning aan te vragen. Na heel wat gedoe komt het er op neer dat ik binnen nu en 2 maand mijn kamer uit moet.

Mijn thuis-thuis bevindt zich in Hardenberg, en dat is voor mij gewoon net te ver om elke dag op en neer te reizen. Dit zou namelijk neerkomen op een reistijd van bijna 4.5 uur per dag.

Kortom ben ik erg hard op zoek naar een kamer. Dus heeft u toevallig een kamer vrij, of weet u of er ergens een kamer vrij komt? Stuur me dan vooral een berichtje of mailtje :)

Groetjes,

Menno

06 46851100
mennolambe123@hotmail.com