Jurriaan

Beste mensen!

Per 1 juli komen er twee kamers vrij aan de Saffier 30. Het gaat om de galerijkamer en de balkonkamer. Je krijgt er gratis een toffe huisgenoot bij, in de persoon van Jille Borg (26jr).
Door de huurtoeslag zijn de prijzen zo mooi laag.

Gegevens van de galerijkamer:
Oppervlakte: ongeveer 12 m2.
Bed: Er is een hoogslaper ingebouwd. Het is geen bureau ofzo, maar een die aan het plafond hangt, wel enorm solide. Hierdoor heb je praktisch gezien dus zeer veel ruimte voor het oppervlak.
Vloer is van laminaat. Dat ligt overigens overal.
Huur: 151 euro.

Gegevens van de balkonkamer:
Oppervlakte: ongeveer 17m2.
Vloer is ook hier van laminaat.
Helaas geen ingebouwde hoogslaper, maar wel een balkon waar het met mooi weer echt heel goed toeven is.
Huur: 181 euro.

Maaltijden: We eten regelmatig samen, maar niet op regelmatige basis.

Reageren kan door te mailen naar jilleborg@gmail.com

Waar verhuizen jullie naartoe?

Freerk Jan gaat samen met zijn broer Rick een huisje in de Oosterpoort betrekken en ik ga naar Parel 222.

Wat leuk.

Zeker! Toch is het ook zeer goed wonen in Saffier30. Bijvoorbeeld vanwege de onlangs vervangen en nu gloednieuw uitziende douche en wc (NB: de doucheradio is behouden gebleven!) en er sinds enkele maanden originele Daytona barkrukken in de keuken staan. Mét gasveer!

Nog een toevoeging van Jille: Het is bespreekbaar om van één kamer een gezamenlijke kamer te maken, zodat we met z'n tweeën het hele appartement kunnen delen.

Jurriaan schreef: Zeker! Toch is het ook zeer goed wonen in Saffier30. Bijvoorbeeld vanwege de onlangs vervangen en nu gloednieuw uitziende douche en wc (NB: de doucheradio is behouden gebleven!) en er sinds enkele maanden originele Daytona barkrukken in de keuken staan. Mét gasveer! Nog een toevoeging van Jille: Het is bespreekbaar om van één kamer een gezamenlijke kamer te maken, zodat we met z'n tweeën het hele appartement kunnen delen.

De douche en wc zijn ongeveer 1 a 2 maand oud. Splintertje nieuw dus.

Mogen vrouwen ook reageren voor één van deze kamers? (daar ik hard op zoek ben naar een kamer in Groningen, omdat ik nu in Leiden woon.)

Jazeker, dat mag!

Top!
Al gemaild.

Huh? Ga je naar Groningen?!

Lammert schreef: Huh? Ga je naar Groningen?!

Ja, goed geraden!
(Ook) enigszins heimwee en twee (zeer) leuke studies in Groningen en Leeuwarden!