JW

Beste GSV'ers,

Ik kom komend jaar in Groningen studeren, alleen heb ik nog geen kamer...

Ik heb me al aangemeld voor de GSV, daarom lijkt het me leuk als ik ook bij GSV'ers in huis kom.

heb jij een kamer voor me vanaf augustus? of weet je iemand die nog een kamer voor me heeft?

mail me dan op dit emailadres: jwdees@hotmail.com

Misschien een beetje kort dag, maar ik ben aanstaande zaterdag (13 juni) in Groningen.
Mocht die dag je uitkomen, laat het dan alsjeblieft even weten.

bellen kan ook: 06-51194673

alvast bedankt,

groetjes
Jan Willem

Ook potentieel GSV-lid?

jups

Wat tof dat je je hebt aangemeld! Je bent er op tijd bij, dus die kamer komt er vast wel.

Dat is fijn om te horen,

Ik ben deze zaterdag al in Groningen om kamers te bekijken die ik via kamernet.nl heb gevonden.
Ik wil eerst in elk geval zeker weten dat ik in Groningen terecht kan, want treinreizen is geen optie vanuit Zwijndrecht (ruim 3 uur onderweg).
Als ik er eenmaal zit, kan ik vanuit de stad altijd nog een andere kamer zoeken.

Maar het is natuurlijk beter als ik direct in een leuk huisje terecht kom :D

Jean Flap schreef: jups

Oké tof, succes met zoeken!

Zwijndrecht, mooi end weg. Welke studie lokt je naar het Hoge Noorden en de GSV? Tof dat je je hebt opgegeven en veel succes met het zoeken naar een kamer! De ervaring leert dat je in augustus nog wel een kamer vindt, dus geef niet te snel op.

Ik ga International Business & Management studeren,

In Rotterdam en Amsterdam heb je soortgelijke studies, maar die zijn met loting en daar kom ik niet voor in aanmerking:)

Mijn konijntje dat ik vroeger had heette Flap. Ook wel Flappie Flapstaart.

Ik ken ook een konijn, die heette Flappie, niet persoonlijk gekend hoor..

Je moet als een speer op een kamer bij de prunus reageren!
ze zoeken nog mannelijke leden (voornamelijk).

Neem contact op met Gerjan Agterhof (06-000000000)

Ik weet niet of er daadwerkelijk nog kamers vrij zijn, maar het is een mooie plek!

Prunusstraat 45
9741 LB Groningen

er is nog eentje vrij, dus het kan nog

Pfft, korte termijnoplossing :P

1 jaar.. wat is daar mis mee?
Ik had er 2 jaar kunnen wonen. ik ben volgend jaar weer eerstejaars :P

Hoezo dat? :P

Mensen uit Zwijndrecht zijn vaak heel aantrekkelijk.

Armando, haal jij 's even als de gesmeerde bliksem mijn telefoonnummer uit je post. Alle communicatie betreffende de Prunus gaat via de secretaris, en daarnaast ben ik er niet van gediend dat mijn telefoonnummer op een open topic op een forum staat.

BVD

P.S. Deze jongeman heeft zich al opgegeven voor de Prunus dus je verhaal is ook niet bepaald relevant.