UndahCovah schreef: Grunners Laid

:shock:

Ah het runners laid, ideaal muziekje voor een rondje hardlopen

UndahCovah schreef: Net als vorig jaar was het GSV pop/rock concert weer ontzettend tof! Dit was voor mij één van de hoogtepunten uit het GSV-jaar. Iedereen die heeft meegewerkt aan deze avond ontzettend bedankt. Liedbundelcie, komt de Streats of London versie van het Grunners Laid ook in de nieuwe liedbundel?

Streets
Grunnens

Herman is fantastisch getalenteerd, hij heeft echt alles wat de jaloerse man en de begerende vrouw zou wensen; hij kan alleen niet zo goed spellen.

Volgens mij is het Grönnens laid.

Rinze schreef: Volgens mij is het Grönnens laid.

Nee, het is Grønnënß læid.

Het is kheyendermisbriek

Waar was Tetske het slachtoffer van?

Octr schreef:
Rinze schreef: Volgens mij is het Grönnens laid.

Nee, het is Grønnënß læid.

Gast, ik ben bloedserieus man.

En dan nu de foto's: even klikken.

Maar dat is niet het enige, als je klikt, krijg je het filmpje van Streets Of Londen/Grunnens Laid. Als hij niet zo vlekkeloos loopt, even HD uitzetten, staat rechts in het schermpje.

Toffe pics en een fijne kwaliteit, dat filmpje! Kan rechtstreeks de GSV-presentatie in....

Mooie foto's Harry, een eigen uitstraling, die canonplaatjes.

HT schreef: Herman is fantastisch getalenteerd, hij heeft echt alles wat de jaloerse man en de begerende vrouw zou wensen; hij kan alleen niet zo goed spellen.

HT, gekke jongen, je laat me blozen :oops:

Zijn er op soos ook nog foto's gemaakt?

ik niet, helaas.

Het was een mooi avondje, dat wel! foto's zijn vet mooi btw!! Ruben, jij moet gewoon niet in de weg lopen ;)

Ik heb sinds het concert een sleutelbos in mijn witte Brandhoutjas. Bel/sms/mail maar als deze sleutelbos van jouw is.

Ik denk dat je Gosker daar blij mee kan maken, die was zijn sleutels kwijt.

Yess! alleen net te laat.. toch jammer van mijn slot! Volk, namens Jason en Martijn.. es war toll!