UndahCovah

Dit is georganiseerd door de NSG

Herbsgarden

Klinkt interessant. De OV-cie heeft dit onderwerp ook nog overwogen. Van Zuijlekom is de oprichter van de Vrijbuiter en verkocht vorig jaar tweederde van zijn aandelen aan twee medewerkers. Met de opbrengst van deze verkoop wilde hij in Afrika een speciaal voor straatkinderen en andere kansarmen bouwen. Hij werkt nu nog maar een dag per maand voor de Vrijbuiter. vind je een interview met hem.
Zijn zoon Job zat trouwens op het Gomarus in Groningen en is samen met zijn vader een webshop voor meubels begonnen.

Inderdaad interessant. Denk er maar eens goed over na!

Webcie, bedankt he!

Interessant thema. Helaas ben ik op dat punt met andere zaken bezig die mijn volledig aandacht behoeven.

Ik kan ook helaas niet, anders was ik absoluut heengegaan!

Mooi onderwerp idd. Maar heb waarschijnlijk geen tijd, moet hard aan het werk...

Octr schreef: Inderdaad interessant. Denk er maar eens goed over na!

hahaha belerende harrie.

maar kga dr wel even heen, klinkt goed! toffe lezingen de laatste tijd!

poster misschien iets verkleinen?

Roell schreef:
Octr schreef: Inderdaad interessant. Denk er maar eens goed over na!

hahaha belerende harrie.

maar kga dr wel even heen, klinkt goed! toffe lezingen de laatste tijd!

Blijkbaar werkt het wel :).

Hapkars schreef: poster misschien iets verkleinen?

Jij hebt dan echt rete-traag internet. Bij mij is hij in 0.387 seconden geresized.

Herbsgarden

Voor wie het wel interessant lijkt, maar niet naar de lezing kan: vertelt Jaap van Zuijlekom z'n hele levensverhaal. Hyperreligieus relaas - met zalvingen, openbaringen, profetieen enz. - maar wel boeiend.

UndahCovah schreef:
Hapkars schreef: poster misschien iets verkleinen?

Jij hebt dan echt rete-traag internet. Bij mij is hij in 0.387 seconden geresized.

hij laad hem wel, maar ziet er vet brak uit doordat die auto resize doet