Johanna

Ik ben Johanna Abma en (nu nog) woonachtig in het Friese stadje Bolsward. Ik ben 18 jaar en heb Atheneum gedaan. Ik hoop komend studiejaar op de RUG Farmacie / Farmaceutische wetenschappen te gaan studeren. Aangezien Bolsward – Groningen een redelijk eind reizen is, ben ik op zoek naar een kamer per 1 Augustus.
Ik ben laat begonnen met het zoeken naar een kamer wegens mijn moeizame studiekeuze, maar hoop toch echt iets te vinden voor 1 Augustus, het heen en weer reizen is op lange termijn niet te doen! Ik ben dan namelijk zo’n 2 uren onderweg als het meezit.

Het lijkt me het leukst om in een christelijk studentenhuis/flat te wonen, aangezien ik zelf ook christen ben en ik het leuk vind om af en toe ook met mede-christenen over onderwerpen te kunnen praten. Ik zit te denken om ook bij een christelijke studentenvereniging te gaan, maar weet nog niet precies welke.

Ik hoef niet een enorm grote kamer en ik heb een kamer in gedachten van hoogstens 275 per maand (all in).

Ik hoop dat iemand mij kan helpen bij mijn zoektocht, voor tips of een aanbod kunnen jullie mij mailen op het mailadres: Johanna_abma_1990@hotmail.com. Ik check mijn mail elke dag!

Alvast bedankt,

Groetjes Johanna

Ik kan je alvast een voordeel voorschotelen als je lid wordt: er is net een kamer boven soos vrij die binnen je budget valt.

Ik zeg: Win - win situatie!!

http://www.gsvnet.nl/forum/viewtopic.php?t=3768

als je nu eens all-in gaat op bovenstaande topic... dikke prima. kamers zat daar.
pokeren doen ze ook bij de GSV, en ik heb me laten vertellen dat ze ook bij de GSV nog wel een plaatsje vrij hebben... Mocht je willen solliciteren, dat kan hier:

http://www.gsvnet.nl/forum/aanmelden.php mocht dat je te snel gaan, bekijk dan dit even: http://www.gsvnet.nl/gsv/prescie.php

Het zal je goed doen...

N.B. Steendam

Overigens zijn de christelijke studentenflats hier werkelijk fantastisch: gezellig en ook goedkoop! Houd jezelf op de hoogte via dit forum en probeer ook eens de chr. woningbouwstichting Patrimonium.
Ga je trouwens ook lid worden van de GSV? Dat kan je zoektocht aanzienlijk verkorten... :wink:

Hoi Johanna,

volgende week (19 juni) is er een Open Soos. Je bent dan van harte welkom om een kijkje te nemen bij de GSV. Lopen ook wel een aantal mensen rond die een kamer over hebben. Zie voor meer info. Onze soos is aan de Hereweg 40, vlakbij het station.

Ik lees dat je Farmacie gaat doen, pittige studie! De lui van onze vereniging die die studie doen zijn een beetje arelakst dus het zou goed zijn als er een dame bijkwam... ;) Wat betreft kamers: je bent er nog redelijk vroeg bij dus ik denk dat het wel moet lukken, gewoon de fora een beetje in de gaten houden.

Moi!

Harm

Ursa, je vergeet dat twee mensen uit de webcie farmacie doen, je vraagt om een tijdelijke ban op deze manier ;)

Maar farmacie een toffe studie, je bent ook veel nuttiger bezig dan bij andere studies (en ook wat meer, maar als het leuk is is dat niet zo'n ramp)

Leuke studie hoor echt wel een aanrader!

@Ursa ik voel me beledigd.

@ Maureen: haha, ik dacht er nog aan om het er bij te zetten. Voel je je nu beledigd omdat ik het over 'arelakste lui' had of omdat ik je niet heb genoemd?

Verder zijn Friez(inn)en natuurlijk altijd welkom op de GSV.

Hoi Johanna! Hartstikke tof dat je Farmacie gaat studeren!

Wat ik je kan aanraden is dat je dit forum in de gaten houd. Bij ´Vraag en aanbod´ worden vaak kamers aangeboden, zoals Theo Z al laat zien. In de toekomst zullen dat er wel meer worden!

En kom vooral op 19 juni de soos binnen. Dan kunnen we je alles vertellen over hoe tof de GSV en Farmacie is.

imhotep schreef: Maar farmacie een toffe studie, je bent ook veel nuttiger bezig dan bij andere studies

o o o hoor. We hebben een XTC-lab.

Lech Walesa

Nee maar wel toegang tot alle denkbare opiaten. Ik ben blij voor je Johanna, dat je het ware licht hebt gezien en voor deze prachtige studie hebt gekozen! Ware farmaceuten wonen echter onder de rook van Antonius Deusinglaan 1 en niet in een flat halfweg tussen Zuidhorn en Selwerd.

Als je een half jaartje wacht wel ja.