Stieneke

Hé! Wat doe jij eraan?!

Op 17 juni organiseert PerspectieF Fryslân, samen met Gerald Troost en cabaretier dr. Johnny Love, een groot concert in Drachten.
Thema van de avond is "Hé! Wat doe jij eraan?!".

"Hé! Wat doe jij eraan?!" Is een programma waarin muziek, cabaret en politieke interactie elkaar in hoog tempo afwisselen. Gerald Troost zingt liedjes van zijn nieuwe CD, dr. Johhny Love alias "The Preacher" laat de zaal schudden van het lachen en Tineke Huizinga, één van de Kamerleden van de ChristenUnie gaat in gesprek met de zaal.

“Hé wat doe jij er aan?!” gaat verder dan politiek alleen. Op een laagdrempelige manier wordt er een appél gedaan op jou om als levende brief van Christus actief te worden in de samenleving.

Aan het eind van de avond signeert Gerald Cd’s voor nieuwe leden!

De locatie van de avond is het Gomarus College, aan de Eikesingel in Drachten.
Het concert zal beginnen om 20.00 uur, de zaal is om 19:30 uur open.

Entree in de voorverkoop: € 5,- en aan de zaal € 6,-.

Het belooft een hele leuke avond te worden, dus meld je nu aan en bestel je kaarten in de voorverkoop via www.perspectief-fryslan.tk, bel 0512-524087 (Wilhelm Cnossen) of 06-15358788 (Auke Minnema).

Vriend Niels

Wat moet ik op een avond van Perspectief Friesland?

Gerald Troost komt daar, hoor!! (wat een held, en wat een Veenendaaler)

Vriend Niels

Ik vind Tineke Huizinga een van de meest overschatte politica die er is. Te vergelijken met Ronald Waterreus, de meest overschatte keeper van Nederland.

Nylez schreef: Ik vind Tineke Huizinga een van de meest overschatte politica die er is.

"Politica" = meervoud? Dus Tineke is een politicum?

Vriend Niels

Ik vind Dick Boersema de meest overschatte Neerlandicus die er is. En verder is het nog vroeg en ik heb zometeen een tentamen. Een tentamen Politiek wel te verstaan.

Vriend Niels
vet schreef: [..] Dus Tineke is een politicum?

Hee ik zeg niks over Tinekes geaardheid.

ik denk dat Nylez het woord politicus wilde laten congrueren met de naam Huizinga....

EJ schreef: ik denk dat Nylez het woord politicus wilde laten congrueren met de naam Huizinga....

Congrueren of assoneren?