Sooscommissie der VGSD

Geef u allemaal op voor de sportdag op 29 mei 2009, bij het sportcentrum van de TU Delft!
Zie voor meer informatie de flyer!

Met amicale groet,
Sportcommissie der VGSD

Wat jammer dat er met gemixte teams gespeeld wordt! Anders had ik graag nog eens meegedaan onder het motto 'Alle ballen op Erik!'. :)

Sooscommissie der VGSD

Vergeet u zich niet op te geven?

Nog even wat extra informatie:

  • Vertel ook hoe goed je kunt voetballen. Er zijn drie keuzes: niet al te best, gemiddeld, best wel goed

  • We zullen buiten, op kunstgras voetballen.

  • Ondanks dat 'Alle ballen op Erik' ongetwijfeld heel leuk is, willen we graag dat u zich individueel opgeeft. Dit is ook om te zorgen dat de teams tegen elkaar opgewassen zijn.

SportCommissie der VGSD

Gaan hier nog een beetje GSV'ers heen überhaupt?

Wat hebben ze toch altijd met die legopoppetjes?
Wel tof dat er weer een sportdag is. Al is het jammer dat je niet met een eigen team mag. Beetje strijd tussen verenigingen is toch juist tof? En het bevordert de aanmeldingen. Het maakt toch niet uit als niet elk team even sterk is? Ik vond het in Utrecht (en Rotterdam) bijzonder vermakelijk om met een damesteam totaal geen kans te maken.

Maar vooruit, ik wil best meedoen. Wie gaan er nog meer mee?

misschien.. maar het jammere is gewoon dat het vanaf 11u is.. hoe vroeg moet je dan wel niet je bedje uit? (plus als je weekend ov hebt moet je onwijs veel betalen..)

Sooscommissie der VGSD

Amicae amicique,

Volgens mij heb ik goed nieuws!
In verband met het kleine aantal inschrijvingen tot nu toe kunt u zich toch als team opgeven. Vorm dus een team van ongeveer 7 spelers en geef u snel op!
Wilt u dat inschrijven zo snel mogelijk doen? Het kan wat mij betreft zolang het nog niet begonnen is, maar voor ons brengt dat natuurlijk onzekerheden met zich mee.
Nog even alle informatie op een rijtje, om misverstanden te voorkomen:

  • De wedstrijden zullen gespeeld worden met 6 of 7 spelers per team, een wisselspeler kan natuurlijk geen kwaad..
  • De ondergrond waarop we spelen is kunstgras, het is dus ook niet in een zaal, maar buiten. Voetbalschoenen zijn niet perse nodig, maar wel een aanrader.
  • Het is uiteraard nog steeds mogelijk om u individueel op te geven, van de mensen die dat doen zullen wij een team bouwen.
  • Er zijn kleedkamers en douches aanwezig.
  • Afgezien van de informatie over de samenstelling van teams, blijft alles wat op de flyer staat onveranderd. Zo ook het emailadres waar u naar moet mailen: VGSportdag[at]live.nl

Met amicale groet,
Sportcommissie der VGSD

gaan er uberhaupt nog gsv'ers hierheen?