Wendel

In verband met mijn verhuizing over 3 weken naar een prachtig huis met een nog mooiere bank, wil ik mijn huidige bank eigenlijk wel kwijt.
Het is een mooie zwarte leren 2-zitsbank en zit iets minder goed dan 'ie mooi is. Voor de rechterkant is een klein kussentje wel fijn en voor de linkerkant doet een groter kussen wonderen.

Wie 'm hebben wil, kom maar halen!
Reageer in dit topic of neem even contact met me op via mail of telefoon. (wendelverbree@hotmail.com / 06 43904210)

Sorry, nog even een toevoeging: dat geneuzel over de linker- en rechterkant is eigenlijk net andersom. Dus links moet rechts zijn en rechts moet links zijn.
Nou ja, hangt er natuurlijk ook vanaf hoe je het bekijkt. Als je erop zit klopt dit stukje hier, en als je er tegenaan kijkt klopt het stukje hierboven. Maar goed, zo belangrijk is het eigenlijk ook niet...

Ok, laat dan maar.

Voor de kijkers thuis is het trouwens weer net andersom.

Heej Wendel,

misschien wil ik die bank wel. Maar is het nou dat ie niet lekker hantg, of niet lekker zit? ;-)
En het vervoer zou wel een probleem kunnen zijn. Zou je bijvoorbeeld als je je eigen spullen verhuisd 'm niet kunnen afleveren? :-)

Nou, we zien wel even.

X Liesbeth

Lizzy schreef: Heej Wendel, misschien wil ik die bank wel. Maar is het nou dat ie niet lekker hantg, of niet lekker zit? ;-) En het vervoer zou wel een probleem kunnen zijn. Zou je bijvoorbeeld als je je eigen spullen verhuisd 'm niet kunnen afleveren? :-) Nou, we zien wel even. X Liesbeth

goed om te zien dat er nog mensen zijn die durven dromen. :zzz3:

Lizzy schreef: Heej Wendel, misschien wil ik die bank wel. Maar is het nou dat ie niet lekker hantg, of niet lekker zit? ;-) En het vervoer zou wel een probleem kunnen zijn. Zou je bijvoorbeeld als je je eigen spullen verhuisd 'm niet kunnen afleveren? :-) Nou, we zien wel even. X Liesbeth

ja daar was ik ook wel benieuwd naar; of tie niet lekker zit of niet lekker hangt.. want ik heb wel belangstelling!
hoe groot is hij precies(/ongv.) ?