YeHeSs

Zojuist heeft mij het bericht bereikt dat amice Egbert Jan Tijssen (Capro) Praetor wordt van de FQI. Een klein felicitatietopic bij zijn oude vereniging lijkt me wel gepast :wink:

Eppie: gefeliciteerd!

gefeliciteerd neef

Gaaf! Gefeliciteerd EJ!

Hé EJ leuk om te horen! Gefeliciteerd en veel plezier alvast!

Voor mij slechts bekend als "de jongen die een doos eieren meenam op de eerste maandag van het novitiaat". maar gefeliciteerd jongen!

Die hij, vastgebonden aan een lantaarnpaal, op zichzelf gegooid kreeg.

Gefeliciteerd in ieder geval, al vraag ik me af of je te feliciteren bent als praetor van de FQI wordt. Wat is dat?

He Egbert-Jan, van harte kerel. Maak er een mooi jaar van!

EJ, gefeliciteerd en succes! Misschien kan je een amicaal weekendje arrangeren? Dan doe ik daaraan ook een keertje mee.

Zoon doe je best...

Kleine jongens worden groot, Tijssen succes!

He tijssen, veel plezier en succes!!

Weer nieuw studie ontwijkend gedrag ontdekt. Die jongen groeit op voor galg en rad. Goedzo Eppie. Zet 'm op!

Perikles schreef: Zoon doe je best...

euh nou broer gefeliciteerd dan! ;)

Hé Eppie, Van harte! En veel succes!

Ik vind het een schande en ik voel me in de rug gestoken. Collaboratie met een landelijke rivaal kan en mag niet getolereerd worden. Vanwaar dit huldeblijk aan het adres van deze verre amice?

Et tu Brute?

Ik wil toch even op de vraag van koos door gaan..

Wat is ie nou geworden dan?

De Praetor is onze Praeses

Dus Tijssen is Allert? :?

Iig schreeuwt dit om amicale acties te Kampen. Ook wil ik Senaat Tijssen succes wensen.

Wie geeft die vent even op voor Jochem van Gelder's Praetjesmakers™?

Ik niet. Hoe dan ook: Tijssen, van harte!

Jongens, bedankt voor de felicitaties.

Dit moet natuurlijk gevierd worden. Kom dus 22 mei allemaal naar Kampen. We organiseren voor het eerst sinds lange tijd een amicaal feest. Geloof me, daar wil je bij zijn.