Elsa

Mijn fiets is van ellende uit elkaar gevallen, dus ik heb op zeer korte termijn en nieuwe nodig. Is er iemand die er nog een in een schuurtje heeft staan en 'm van de hand wil doen voor een zacht prijsje? Zo, nee, weet je iemand anders die me kan helpen?

Groetjes Elsa

Hmm, iemand hier uit de buurt is net een fiets rijker, dus als je een gazelle herenfiets aangeboden krijgt weet je waar 'ie vandaan komt.
Wat meteen ook inhoudt dat ik geen fiets meer over heb voor je trouwens, helaas...

Misschien is er binnenkort weer zo'n kies-voor-een-prikkie-een-oud-barrel-naar-keuze-ochtend van de gemeente?

Volgende week weer: http://gemeente.groningen.nl/fietsen/fi ... ingestraat

Er staan sinds kort een aantal fietsen bij mij in de straat met doorgeslepen sloten. Van wie ze zijn weet ik niet, maar ze staan er al een tijdje weg te roesten.

Je mag ze gratis afhalen van mij, wel even eerlijk overspuiten.

Vraag Klaas anders even naar dat adresje in Vinkhuizen, best goeie fietsen voor een heel zacht prijsje. Schijnt wel een vieze man te zijn dus neem JPV maar mee dan kan zij direct kijken of haar fiets daar nog staat.

Die gast is creepy, was blij dat ik de vorige keer niet alleen was toen ik daarheen ging.

Wat doet het nog wél aan je fiets Elsa?

De trappers waren eraf geroest, reparatie zou 30E kosten.
Gelukkig woont er aan de Oosterhamrikkade een aardige neger die fietsen verkoopt voor dezelfde prijs :) (weliswaar zonder slot, licht en bonnetje). Maar volgende keer zal ik het in Vinkhuizen proberen...

Topic kan dicht dus.