NomShika

Waarde broeders en zusters van de GSV,

Zoals de titel al doet vermoeden is de Aquamarijnstraat 655, en indirect haar overblijvende bewoners, per 1 april op zoek naar een nieuwe bewoner/bewoonster. Omdat onze huisteddybeer, vriend en afwashulp Ben Sytsma, zijn heil ergens anders gaat zoeken is er dus per 1 april een plekje vrij in het flatsegment der flatsegmenten, midden in de flat die haar eigen roemruchtheid nauwelijks kent en alom geprezen wordt om haar prestigieuze aanblik, die harten doet smelten en keizers doet buigen: De Leeuwerik.

Wat wij bieden

  • 13m2 woonplezier in de balkonkamer
  • faciliteiten: tv (met Film1!), internet, riolering, wateraansluiting, wc-papier, Senseo, kleine oven, stofzuiger, ramen, magnetron, wasmachine, leuke lectuur op het toilet
  • luxe balkon met weids uitzicht
  • gezelligheid
  • en alles wat je verder kan verwachten van een huis met 2 studenten (lid van N.S.G. beiden, uiteraard staan we ook open voor GSV'ers!)

Wat wij vragen

  • 190 E / maand
  • een stralende lach
  • devotie, inzet en bereidwilligheid om wat huistaken uit te voeren
  • wat lekkers voor Roelina & Berend op 19 maart

Goed, ben jij die jongen of dat meisje dat ons team, dat momenteel bestaat uit Berend (21) en Roelina (22 toch?), kan aanvullen, stuur dan even een mailtje naar berendvanderkolk@hotmail.com en kom langs volgende week woensdag 19 maart vanaf 19.00 bij ons thuis (Aquamarijnstraat 655) om een bakje koffie, glaasje whiskey of scheutje thee mee te drinken, de kamer te bekijken en even kennis te maken. Als je serieus geïnteresseerd bent mag je iets lekkers meenemen voor bij de koffie of, als je later op de avond komt, de borrel om ons te overtuigen dat jij de juiste keuze bent .

Heb je verder nog vragen dan kan je even mailen of bellen(Berend=nulzeseenzevenvierzesnulviereentwee),

Groeten en misschien tot volgende week woensdag!

Roelina Venema
Berend van der Kolk

Koning Drietand

Waar gaat Ben heen dan?

Het is een leuke kamer! Dat weet ik omdat ik er heb gewoond.

Wie is Joop? en als ik een tip mag geven, zorg dat er iemand van 23 of ouder in komt, dan hoef je ook niet meer dat astronomische bedrag van 190 euro voor een balkonkamer te betalen. Verder wel een wervende tekst natuurlijk. Ik overweeg al bijna om te gaan verhuizen!

Fre schreef: Waar gaat Ben heen dan?

Die gaat met een omgebouwde paardetrailer Nederland doorkruizen fre

Koning Drietand
Kiffen schreef:
Fre schreef: Waar gaat Ben heen dan?

Die gaat met een omgebouwde paardetrailer Nederland doorkruizen fre

oh ja heb je hem geholpen en heeft hij het geld binnen gekregen?

Ha broertje Ben wordt onze nieuwe homie, mooi om te lezen dat ie goed kan afwassen.