JøhnDylån

Amicae amicique,

Binnen kort, zeer binnen kort, krijgt u allen de mogelijkheid om uw GSV-lidmaatschap naar een hoger niveau te tillen.
Hoe?
Wel, dat lijkt me duidelijk.

Wij, VGSE zijnde, hebben enorm behoefte aan BedrijfsHulpVerleners, een rol die eenieder in kan nemen na het volgen van een simpele edoch gepeperde BHV-cursus.

Participerende sjaars krijgen tien ministerpunten.

Waarom? :Omdat u nooit liever iets heeft willen doen dan dit.
Wat? : BHV-cursus met complementaire praktijkoefening.
Wie? : Iedereen.
Wanneer? : Dat is nog niet helemaal duidelijk, maar ga maar uit van 1 maart.

Met vriendelijke likjes,

Namens VGSE Massive
J A N W I L L E M de Haan

PS Webciebedankt, sticky?

Ik geloof niet in ministerpunten.
Kan je je opgeven via dit topic?

Jaapie Smulpaapie Vecht

Altijd al gewild, ik wil dit heel graag, maar ik wil niet dat iemand het weet, want dan mag ik de hele dag op een stoel zitten bij een korfbalwedstrijd. Maar binnen gsv en bootactiviteiten wil ik dit graag gebruiken.

Paula Lunenborg

Hoe zit het met mensen die het al gedaan hebben? Willen jullie graag dat wij nog een keer gaan of is het meer rendabel dat wij niet meer gaan of kan ons abbonnementje voor een zacht prijsje verlengd worden of hoe zit het?!

Wat Paula zegt.

Volgens mij is dat al 2 jaar niet meer zo. Het eerste gedeelte is thuis, dus je hebt nog maar 1 dag op soos, recidivist of niet. Voorheen was het twee dagen op soos cursus voor de nieuwe BHV-ers en 1 dag opfriscursus voor de oude garde. Dat laatste was dus goedkoper maar nu is er geen verschil.

Paula Lunenborg
Thierry schreef: Volgens mij is dat al 2 jaar niet meer zo. Het eerste gedeelte is thuis, dus je hebt nog maar 1 dag op soos, recidivist of niet. Voorheen was het twee dagen op soos cursus voor de nieuwe BHV-ers en 1 dag opfriscursus voor de oude garde. Dat laatste was dus goedkoper maar nu is er geen verschil.

In dat geval maakt t niet uit of het een oude of jongerejaars is, omdat je het toch maar een jaartje bent en er dus geen sprake is van investeren?! OKeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

Dat maakt inderdaad niet uit. Wettelijk gezien is je BHV 2 jaar geldig maar moet er wel 8 uur per jaar aan BHV activiteiten besteed worden. Dat kan dus met een cursus of met brandblussers controleren, boekje lezen over BHV of iets soortgelijks.

Jaapie Smulpaapie Vecht

en wat kost dit alles ons?

JøhnDylån

Njiks.

Jaapie Smulpaapie Vecht

Easy

  1. Jacob

hier was toch al een lijstje voor?

Dit gaat dus niet meer op 1 maart zijn maar opgegeven kan nog steeds.

Voor alle zekerheid;

  1. Jacob
  2. Stephanie
Jaapie Smulpaapie Vecht

gaat al lekker he gasten

martijngaasbeek

kan ik ook nog meedoen of is hij al geweest?

Ik wil graag ook nog meedoen :)

Waarschijnlijk op 25 en 26 april, waar je dan 1 van beide data kan kiezen.

JøhnDylån

Amicae amicique,

Het moment van de sporadische bhv cursus is eindelijk daar!

Volgende week donderdag tussen 09:00 en 17:00 op soos, dus een mooi lange dag. Kost een paar centen (alleen dan toch gratis voor u) maar
dan heb je ook wat.

Met deze heerlijke boost overstijgt je Curriculum Vitae met gemak die van een luie senator en nadert misschien zelfs wel de eenzame top van die van een soosmanager.

Over dat centjes gedeelte, wij betalen +/- €200,- pp dus de training is voor maximaal 8 GSV'ers en wij verwachten een commitment van anderhalf jaar.

Wij zien u graag volgende week op soos.

Voor vragen, abonneer, reageer  of schiet Massive even aan.

Xx

1) Philip
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)

PS Als de opmaak wat crappy is, blame it on the boogy

Paula Lunenborg

Moet ik opfriscursus of mag ik ook BHV'er blijven als ik nu weet wat ik moet doen en dat jullie dus geen geld kost?! ;)

Dan moet je eigenlijk nog een keer Paula.