Hannah

Beste vereniging,

Op zaterdag 24 mei wordt er in Drachten een seminar 'Gods Geest werkt door' georganiseerd. De organisatie heeft mij gevraagd dit bij studenten in het noorden te promoten, en dat doe ik graag middels dit bericht.

Het thema is: Verbonden? Connected? Vragen als: Wat heeft het evangelie, de gemeente van Jezus te bieden als het gaat om verlangen naar verbondenheid? Zeker als verschillende christelijke studentenverenigingen lijkt me dit een interessant onderwerp! Met fijne sprekers en goede muziek belooft het een opbouwende dag te worden.

Bezoekers kunnen zich van te voren aanmelden via . Zie ook de flyer in de bijlage voor meer informatie.

Kunt u laten weten of de bijgaande flyer een plekje kan krijgen op de website van jullie vereniging?

Alvast bedankt,

Wiard Jongsma
Navigators Studentenvereniging Groningen

Edit: flyers op het forum zetten kan ik niet zo goed, dus bij deze de info daaruit:

Gods Geest werkt door!

Verbonden?
Seminar 13.30-17.00u
> Pier Poortinga
> Gert Hutten
> Jos Douma

Connected?
Concert 19.30-22.00u
> Gospel Rockband The Outburst
> Matthijn Buwalda en band

24 mei 2008
Drachten, Fries Congrescentrum
Entree 10 euro/dagdeel, 15 euro voor beide dagdelen.
Aanmelden zsm op

Gert Hutten is zeer goed. Vooral over de HG heeft hij veel te vertellen. Een aanrader voor iedereen!

Geen congres over de Geest zonder Hutten of Douma (terecht of niet, flink gehyped). Kom eens met iets verrassenders. Pier Poortinga bijvoorbeeld. Een prachtvent. Beetje een rijzende ster aan het vrijgemaakte firmamentje. Godsdienstleraar geweest, leuke verhalenverteller. Kan het wel tof brengen en staat constant te grijzen. Amice de Putter en de Kaas kennen hem misschien nog beter (stond vorig jaar nog in Eindhoven-west volgens mij).

Die Poortinga is idd ook erg goed, preekt af en toe in Zwartsluis