Koning Drietand

Dag allemaal,

Rolf de B. en ik hadden wel zin in een potje munchkin vanavond en daarom zoeken we nog 1-4 spelers. Het word hoogstwaarschijnlijk gespeeld bij mij op Nieuwstraat 65. om half 9 beginnen. Ik schop wel iedereen om 12 uur eruit, want moet morgen weer om 9 uur op mijn schooltje aanwezig zijn en ik wil toch proberen 1 dag per semester een beetje uitgeslapen aan te komen. Als je nog wat lekkers wilt meenemen dan mag dat natuurlijk, ik heb denk ik wel genoeg bier en nog een beetje fris en water. Melk, brood en m&ms zijn wel welkom, dat is niet meer aanwezig ook andere tussendoortjes kunnen handig zijn want die zijn ook niet meer aanwezig. Hopelijk kunnen jullie even snel beslissen. wil je komen sms (0649942102) dan even en post het ook even hier, zodat we niet in één keer 10 mensen voor de deur hebben staan.

meer info over het spel: . het is gewoon een komisch spel, en ook niet heel erg moeilijk je hebt al snel door hoe het werkt.

Kom gezellig langs zeg ik maar!

Hehe. Sorry Fre, ik blijf vanavond in mijn flatje.

Koning Drietand

stelletje lakse hazen allemaal. nou hebben we maar dead mens chest gekeken van pirates of the carribean. was ook leuk.

Herbsgarden

Sorry, las jullie sms pas vanochtend. M'n mobiel zat gisteravond nog in m'n jas terwijl 'k in Drachten The Last King of Scotland keek. Wel een aardige film, maar niet super, mocht je het willen weten.