Carloz

Voor alle leden van Groningen West:

Opzich staat de meeste informatie op de poster, maar als commissie Student en Kerk willen we u van harte uitnodigen voor deze avond.

We zijn van plan om enerzijds te kijken naar het thema gastvrijheid zoals dat in de bijbel naar voren komt. Verder willen we u aan de hand van wat wij hierover gelezen en voorbereid hebben, iets vertellen over gastvrijheid, om ten slotte in groepen samen als gemeente na te denken over dit onderwerp, en de praktische toepassing hiervan.

We hopen op een hoge opkomst uit de hele gemeente, en via dit forum willen we u als studenten oproepen om te komen voor die avond...

Komt u allen?

Groeten Roberto Postma en Lieuwe Wiskerke,
Commissie Student en Kerk.

^Tjop^

Even omhoog halen...

Jullie waren het toch niet vergeten?

Verder: zegt het voort :!:

Het is namelijk leuker om met een paar vrienden / vriendinnen te komen; en op die manier zijn we straks hopelijk met een mooie groep...

Ik zou het erg mooi vinden als ook van de GSV een aantal mensen aanwezig zullen zijn. Het is volgens mij namelijk belangrijk om af en toe als gemeente met elkaar inhoudelijk over een bepaald onderwerp door te praten. Daarbij is het belangrijk dat er vanuit alle hoeken van de gemeente mensen aanwezig zijn...

Ik hoop u (of een mooi aantal van u) komende woensdag te mogen verwelkomen...