Alladin

Jodelahi!
Misschien weet je t nog: een tijdje geleden heb ik namens ZOA en t HMT n oproep gedaan. Er hebben een paar mensen gereageerd, maar het zou tof zijn om het verenigingsbreed te trekken. Whazzup? Nouww:

Collectanten gevraagd om de projecten van ZOA die in Azie in t water zijn gevallen weer helpen op te bouwen. In

  • vinkhuizen
  • groningen oost

zijn nog zo'n 80 man nodig. kunnen we dat realiseren met elkaar? Graag hier posten of mij ff bellen/mailen! Aanmelden natuurlijk t liefst met hele bk's, dat schiet lekker op!

Opgeven bij:
Cees Rademaker.
0619 260418

c.rademaker@zoaweb.org

of even belletje/mailtje naar mij!

Grts alinda
(0616454343)

Koning David

Van wanneer tot wanneer is die collecte dan? Ik moet in de week van 20 februari namelijk ook voor Amnesty lopen. Ik vind het trouwens een erg goed initiatief.

Owja.. :lol: , was k ff vergeten:

10-16 april - n paar uurtjes collecteren voor ZOA!

(zie ook http://www.gsvnet.nl/portal/viewtopic.p ... hlight=zoa )

Al opgegeven:

  • Luuk
  • Reinier v H
  • Ewout ( :roll: ?!)

nog 77....

Dit mailtje kregen we nog binnen op de senaatsacount.

Zoa-vluchtelingenzorg helpt wereldwijd!

Eén van de belangrijkste middelen van fondswerving voor ZOA, is het organiseren van de huis-aan-huis-collecte. In 2004 werd er in ruim 850 gemeenten door ca. 22500 mensen gecollecteerd. Van die collecte wordt bijna het hele bedrag aangewend voor hulp aan vluchtelingen! En daar gaat het natuurlijk om: de omstandigheden voor vluchtelingen in deze wereld helpen verbeteren. Rehabilitatie en wederopbouw staan bij ZOA hoog in het vaandel.

ZOA-Vluchtelingenzorg helpt al 30 jaar vluchtelingen en heeft in januari ‘98 het CBF-keurmerk voor verantwoorde fondsenwerving en -besteding ontvangen. Een reden om dankbaar voor te zijn.

Ook in Groningen gaat D.V. het voorjaar van 2005 weer een huis aan huiscollecte van start. De plaatselijke organisatie is op zoek naar mensen die willen helpen bij het collecteren.
Eén uurtje maar, om ons te helpen bij dit zo belangrijke werk voor onze ‘naasten in nood’ .

De collecte voor 2005 is dat de week van 10 - 16 april.

Opgeven bij:
Cees Rademaker.
0619 260418

c.rademaker@zoaweb.org