Vriend Niels

Beste GSVers,

Vrijdag 27 februari vindt er op het Gomarus College een studiedag Geloof en Wetenschap plaats voor VWO6 leerlingen.
Onderstaande komt uit een mail van het Gomarus College:

Vanuit de secties Godsdienst en Algemene Natuurwetenschappen behandelen we het spanningsveld tussen de bjibel(exegese) en het wetenschappelijk bedrijf. Aan het eind van de lessenserie organiseren we een studiedag, waarop ook studenten iets vertellen hoe zij het ervaren om als christen aan een god-loze universiteit te studeren.
De voorgaande jaren is dit een vruchtbare samenwerking geweest, waar al de betrokkenen met veel tevredenheid op terugkijken.

De voorlichting betreft 2 x een half uur tussen half 11 en half 1. Er worden studenten gevraagd van alle studierichtingen. Dus lijkt je het leuk op hieraan mee te doen geef je dan op bij een van de Prescie-leden. We roepen jullie op om dit vooral te doen, omdat het een leuke ervaring is en omdat een goede samenwerking met het Gomarus College voor de GSV belangrijk is.

De Prescie 2003/2004

Beste Prescie,

een tijdje geleden hebben jullie mij benaderd om op bovengenoemde dag voorlichting te komen geven.

Hoor ik hier nog meer van, of heb ik genoeg aan de informatie hierboven?

En: Nelian zou graag háár studie willen promoten bij deze kinderen Gods. Mag zij dat?