Sanzo Panza

HOST-IFES Language Partners Program,

Wil je een vreemde taal leren of verbeteren of wil jij je Engels oefenen en verbeteren? Dan kun je je nu opgeven voor het Language Partner Program. Het concept is simpel: jij geeft aan welke taal je wilt leren/verbeteren en wij proberen je te koppelen aan een buitenlandse student betrokken bij HOST-IFES die deze taal spreekt. Op jouw beurt kun jij kunt hem of haar dan weer helpen met het onder de knie krijgen van de Nederlandse taal of het oefenen van zijn of haar Engels. De buitenlandse studenten blijven in ieder geval dit tweede semester van 2012-2013 in Groningen, sommigen ook langer.

Wij brengen jullie beiden in contact, waarna jullie samen kunnen uitzoeken op welke manier, hoe vaak en op welke manier jullie je taalkundige doelstellingen wilt bereiken. Via het formulier kun je iedere taal opgeven die je wilt leren. Wij zullen altijd een poging doen je te koppelen aan een taalmaatje dat deze taal als moedertaal heeft. Het aanbod talen dat we na een kleine inventaris in ieder geval kunnen aanbieden is:

  1. Duits
  2. Italiaans
  3. Spaans
  4. Russisch
  5. Chinees
  6. Oekraïns
  7. Armeens
  8. Bahasa Indonesisch
  9. Bangla ( Bangladesh )
  10. Hindi
  11. Indonesisch
  12. Engels

Opgeven kan via:

https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... RG1reUE6MQ

Groeten,

HOST-IFES board

Onder het mom van doe es gek, check

Manon ten Have

Klinkt goed, ga ik doen. Leuk iniatief btw.

Juliet de Haas

Iemand enig idee tot wanneer je je kan opgeven?

Hoe lang en hoe vaak is dit?

dijkstra schreef: Hoe lang en hoe vaak is dit?

Kun je zelf bepalen met je gekoppelde-student? Dat was wat ik begreep uit het verhaal op het aanmeldingsformulier...

Juliet de Haas schreef: Iemand enig idee tot wanneer je je kan opgeven?

Waarschijnlijk is er geen gezamenlijk startmoment, zodra jij er klaar voor bent kan je beginnen. De talen die in de lijst staan, zijn NU beschikbaar. Later misschien niet meer...

Wat Bruins zegt

Sanzo Panza
Juliet de Haas schreef: Iemand enig idee tot wanneer je je kan opgeven?

We hebben geen deadline, als je je opgeeft zullen wij altijd proberen je aan iemand te koppelen.
Dat we geen scherpe deadline hebben komt ook doordat we wellicht eind januari weer nieuwe studenten kunnen verwelkomen.
Ook deze studenten kunnen een bijdrage leveren aan ons programma.

Wanneer krijgen we hier precies bericht van?

Elsa schreef: Wanneer krijgen we hier precies bericht van?

Manon en ik zijn al gekoppeld. Ik denk zsm nadat ze een match hebben met wat jij hebt aangegeven.