Gerjan

BREAKING NEWS:
A.s. donderdag en vrijdag vind er een prachtig spektakel plaats op de Grote markt, de openluchtversie van Eurosonic: Eurosonic Air. Niet eerder vertoond in de 25-jarige geschiedenis van dit wereldberoemde evenement. Donderdag treden van 20.00u-24.00u achtereenvolgens Waylon, Alain Clark en Caro Emerald op. Vrijdag zult u het rond hetzelfde tijdstip met de mijns inziens iets mindere goden Rigby, Racoon en Kraak&Smaak moeten doen. Niet geheel onbelangrijk: toegang is gratis. Ik ben er donderdag sowieso bij, wie volgt?

Siegard, HT, Rolf H. en naastgetekende lopen op het betaalde gedeelte rond, en komen vast wel hier een paar keer langs!

Voor de mensen die willen weten wat er nog meer gratis te doen is aan concerten in de stad de komende drie dagen een linkje naar de site van .

Bah, rottentamens :(

Vrijdag 13:00 speelt DeSpeech (project van LPG) in Coffee Company (naast Plato dus). Ik ben naar een concert hiervan geweest, was erg mooi.

Edit: Alamo Race Track en Herrek spelen dan ook, althans die spelen wel op Eurosonic mee, denk hier ook.

Ja en dan is er in de BenzineBar op 14 en 15 januari nog het zogeheten PleuropSonic Festiva
Paula Lunenborg

Super leuk! Carol amerald is echt goed; bedankt voor de tip Gerjan; misschien ga ik wel eventjes langs!

Vandaag en morgen zijn er allemaal leuke bandjes in Plato en Coffee Compagny. Allemaal gratis, dus ik zou gewoon even langslopen:

http://www.platomania.eu/etalage/list/id/618

Aanraders: Grafiti6, Moss, White Lies, Schradinova, Tim Knol, Lucky Fonz III

white lies? gaaf! ff kijken of ik daar bij kan zijn...

vond ik erg goed in Plato net!

Hoogtepuntjes tot nu toe:
Kraak & Smaak en dan vooral de meneer in het witte jasje. Lekker springen in een plas, altijd leuk.
En op nummer 2: Racoon, omdat hij aldoor zulke gekke grapjes maakt, waarvan je de helft niet kunt verstaan, maar wat het wel heel gezellig maakt. En omdat het toen heel hard regende wat het ook weer heel gezellig maakte.
Nummer 3: Caro Emerald, ondanks dat ik niks kon zien. Achterstevoren is een concert ook best leuk...

Nu jullie.