GSVA

Amicae amicique,

Kom de sfeer proeven van het Paascongres 2010!

Aansluitend een bodylicious amicaal feest georganiseerd door Amsterdam.

Hier de prachtige wandeling (van 15 minuten) die u gaat maken van Amsterdam Centraal richting poppodium mp3:

Komt u van het debat neem dan tram 13 vanaf de Admiraal Helfrichstraat naar de Dam. Meer informatie op de avond zelf.

Heeft u een slaapplek nodig, even een mailtje richting: kars.ter.veen @ gsva.nl

WIj hopen u te zien de 26e!

Met amicale groet,

De Paco-Hu der GSVA in combinatie met de Feestcommissie der GSVA.

Herbsgarden

Leuk debatonderwerp. En met zo'n poster krijg je mij overal naartoe. Reizen er nog BK's af naar Mokum?

Leuk inderdaad, goede sprekers. Maar: media is meervoud. Misschien dat ik ook naar Abcoude-Noord ga. :)

De GSVA en de VGST organiseren het Paascongres 2010 met als thema "Wereld 2.0: de invloed van nieuwe media". Het Paascongres vindt plaats van 4-6 maart 2010 in bezinningscentrum EmmaĆ¼s in Helvoirt.
De inschrijving is al geopend, dus schrijf u in via !

Waarde amicae aut amici der GSVA,

Namens de Webcie der GSV verzoek ik u vriendelijk om het bij dit topic te houden wat betreft de aankondigingen voor deze activiteit. Een nieuw topic openen was vrij onnodig, ik hoop op uw begrip

Alvast bedankt!

De Webcie

Moet ik nou zeggen dat ik zes inschrijvingen vanuit Groningen een beetje weinig vind? Of dat het voor een vereniging die volgend jaar het Paascongres organiseert best nuttig is om ook al dit jaar naar het PaCo te gaan? Ik hoef u toch niet te overtuigen om massaal te komen?
Amicae et amici, waar blijven die inschrijvingen?

Die inschrijvingen kan je rond 16 februari verwachten.

Vandaag is de laatste dag van de inschrijving, dus schrijf u in als u dat nog niet gedaan hebt: .

De inschrijfdeadline is een week uitgesteld, dus u kunt zich nog tot maandag inschrijven: .