Pieter

Binnenkort!........
For GSV-only! (intern)
5 topics, 5 sets van campagne posters, 5 polls, 5 mogelijkheden tot het stellen van vragen aan de kandidaten......

super, kijk er nu al naar uit!

ja de vetraging zit hem vooral in het feit dat een aantal zooi senaten te weten 'blaat' en 'discreet' hun individuele kandidaten nog niet hebben aangeleverd, zelfs niet aan de senaat meegedeeld (meel webcie@gsvnet.nl of vrees uitsluiting.... :o )

Koning David
Pieter schreef: ja de vetraging zit hem vooral in het feit dat een aantal zooi senaten te weten 'blaat' en 'discreet' hun individuele kandidaten nog niet hebben aangeleverd, zelfs niet aan de senaat meegedeeld (meel webcie@gsvnet.nl of vrees uitsluiting.... :o )

Zou dit nu senaat Brard zijn??? :twisted:

Koning David

Wat een goede convocatie zeg! Hoewel ik mijn twijfels heb over de oprechte bedoelingen van kkk (Kars, wacht maar op de sic van donderdag :twisted: ) en senaat Brard ziet de rest er erg goed uit. En tof dat er voor elke functie eindelijk twee kandidaten zijn! Waar is de plaats waar we hierover op het forum kunnen discussieren waarde Bezemer?

Interpreteer ik je woorden goed als ik zeg dat ik nu naar de brievenbus kan lopen voor de convocatie Ewout?

Vriend Klei schreef: Waar is de plaats waar we hierover op het forum kunnen discussieren?

Dat is toch hier in deze discussie, of niet?

Koning David

Ja. Volgens mij is ie gisteren bezorgd.

Vriend Klei schreef: Hoewel ik mijn twijfels heb over de oprechte bedoelingen van kkk (Kars, wacht maar op de sic van donderdag :twisted: )

Heb gehoord dat het lint van de zedenmeester onderdeel uitmaakt een belangrijk item is in de campagne van KKK.

Vriend Klei schreef: Waar is de plaats waar we hierover op het forum kunnen discussieren waarde Bezemer?

Ik ga nu de polls online zetten, voor iedere functie een apart topic, en daar kun je dan gaan discussiƫren over de kandidaten en hun convocaties...

Wat is de bedoeling met de convocatiestukjes en mijn verkiezingsprogram? Moet ik die er zelf bijzetten, of is dat niet de bedoeling (dan zet ik ze elders neer).

Nee het is niet de bedoeling dat de hele convocatie in het topic komt eigenlijk, die heeft iedereen als het goed is gekregen... Als er veel animo voor is kunnen we ze misschien wel als download beschikbaar stellen, maar dat lijkt me vooralsnog niet nodig. Dus ja, als je ze graag online wilt hebben, zal je het zelf even elders moeten stallen...

Lennert schreef: Nee het is niet de bedoeling dat de hele convocatie in het topic komt eigenlijk, die heeft iedereen als het goed is gekregen... Als er veel animo voor is kunnen we ze misschien wel als download beschikbaar stellen, maar dat lijkt me vooralsnog niet nodig. Dus ja, als je ze graag online wilt hebben, zal je het zelf even elders moeten stallen...

Okee, is gebeurd: program & convocatie staan op

volgens mij een misverstandje over de opgave van discreet, discreet gaat namelijk in zijn geheel voor PRAESES. en niet voor elke functie 1 persoon

annejo schreef: volgens mij een misverstandje over de opgave van discreet, discreet gaat namelijk in zijn geheel voor PRAESES. en niet voor elke functie 1 persoon

Precies, is dat dan nog niet duidelijk?

nee, want wij zijn namelijk bij elke functie ingedeeld in alle polls. en wij gaan uiteraard alleen voor praeses......

annejo schreef: volgens mij een misverstandje over de opgave van discreet, discreet gaat namelijk in zijn geheel voor PRAESES. en niet voor elke functie 1 persoon
Sabine schreef: Precies, is dat dan nog niet duidelijk?

Een duidelijk onduidelijk campagne ;)
Zal es kijken of ik wat opties kan weghalen...

Overigens zullen -denk ik- tussen de 3 en 4 personen op 4 functies dus opnieuw kunnen stemmen. :roll:

Gaaf! 8)