Meeneemlijst Bezinningsweekend 2012

  • Slaapzak
  • Hoeslaken
  • Kussensloop
  • Bijbel
  • Pen en papier
  • Collectegeld
  • Spelletjes
  • Theedoek
  • Sloffen
  • Warme kleding
  • Goede schoenen voor de buddywalk
  • Hardloopspullen (facultatief, maar wel doen)
  • en verder alle standaarddingen zoals pyjama, toiletspullen etc. die je altijd meeneemt als je een weekend weg gaat.

Bustijden

  • Vrijdag: 16.30u vanaf Station gaat er een gereserveerde bus rechtstreeks naar De Kwartjesberg.
  • Zondag: 16.00u gaat er een bus vanaf De Kwartjesberg naar Groningen CS.

Wat zijn goede schoenen?
Dat je er een eind op moet kunnen lopen, of dat je ermee door drassige weilanden moet kunnen ploegen?

De bus komt vrijdag op de plek van lijn 305

@Marianne: Super!
@Mark, gewoon schoenen waar je goed op kan lopen, dus geen naaldhakken oid

TheoSikkema

Mensen,

in aanvulling op bovenstaande: aangezien de bata er ook weer aankomt hebben we een mooie hardlooproute uitgezet. Drie wel te verstaan;

  • 4,5 kilometer
  • 9 kilometer
  • 13 kilometer.

Ben je een runner? Steek je schoentjes en thermoshirt in je tas en loop zondag mee!

Ik ben voor hardlopen =)
Onlangs spulletjes in huis gehaald om wat eens meer te gaan sporten, dus 't kan niet beter!
Ik had ook zin om de schaatsen mee te nemen. Nemen meer mensen de schaatsen mee ( 's nachts schaatsen is ook wel tof denk ik)?

:affetot:

Wie eet er niet mee, maar gaat 's avonds wel richting Kwartjesberg?

Hey bezwicie, ik heb er heel veel zin in! Succes met de laatste voorbereidingen;)

Manon ten Have

Mag je ook gewoon niet hardlopen? Ik denk dat ik na 1km neerval namelijk..

Nee Manon, je moet. En als je niet minstens vijf kilometer rent mag je niet naar het swingfeestje.

Tuurlijk hoef je niet :-)

Het bezwicie is het handig om schaatsen mee te nemen ? is daar tijd en ijs voor? of sjouw je ze dan voor niets mee?

Leonie. schreef: Bustijden - Vrijdag: 16.30u vanaf Station gaat er een gereserveerde bus rechtstreeks naar De Kwartjesberg.

He, dit is al bijna.

Bezwicie bedankt, het was wederom een heerlijk weekendje!

Wat was het supermooi! =D Bedankt!

JorienHeijs

Bedankt Bezwicie! Het was een mooi en gezellig weekend! Goed geregeld!

Bedankt!!. Ik vond het een topweekend

Bedankt voor het leuke weekend! (: blij dat ik toch gegaan ben!

Bezwicie bedankt. Volgend jaar een bezinningsweek..? Ik wil nog wel vijf dagen namelijk :-)

Bedankt Bezwicie!

Bedankt Leonie, Annelies, Sietske, Maartje, Lennard en Theo! Ik vond t een mooi weekend! DrEC ook bedankt voor het lekkere eten trouwens!

Anja Admiraal
Thereza schreef: Bezwicie bedankt. Volgend jaar een bezinningsweek..? Ik wil nog wel vijf dagen namelijk :-)

Haha super dit! Ik was er maar de helft van het weekendje, maar ik vond het jammer om weg te moeten! Was veel te mooi ;)