Ilja

Hallo,

Ik ben dus op zoek naar een fietstrapper, de linker wel te verstaan.
Is er iemand die nog zo'n ding heeft liggen, of die een wrak in de schuur heeft staan met een bruikbare trapper die ik eraf kan slopen?
Superrelaxed zou dat zijn, let me know!

Groetjes,

Ilja
0634133312

p.s. geen gekke grapjes over mijn fietsreparatieskills svp, daar word ik onzeker van.

Wij hebben minstens 6 ouwe fietsen in de schuur staat waar je best een trapper vanaf mag slopen.

oow Gerjan dan heb ik even een vraagje. Heb je niet een fiets waar nog op te fietsen valt als je um enigzins laat repareren voor niet meer dan 30 euro. (of zelf gaat reparen...)
@ Ilja, sorry ik heb geen trapper voor je;)

Bolks zegt al tijden dat hij de fiets die in de 'voortuin' van de barkmolen heeft staan gaat maken met de onderdelen van de 'fiets' in de achtertuin.. maar als jij sneller bent mag j hem ook wel komen slopen van mij :)

Milou schreef: oow Gerjan dan heb ik even een vraagje. Heb je niet een fiets waar nog op te fietsen valt als je um enigzins laat repareren voor niet meer dan 30 euro. (of zelf gaat reparen...)

Pff..dat weet ik zo niet. Moet je maar ff komen kijken, er staan er sowieso best veel.

Fer schreef: Bolks zegt al tijden dat hij de fiets die in de 'voortuin' van de barkmolen heeft staan gaat maken met de onderdelen van de 'fiets' in de achtertuin.. maar als jij sneller bent mag j hem ook wel komen slopen van mij :)

Ben jij nu een fiets aan het verpatsen waar jij al tijden niet meer woont? Welke fiets probeer je eigenlijk weg te krijgen die in de achtertuin of die van Bolks? Maar die fiets in de achtertuin mag meegenomen worden in ruil voor een opknapbeurt van de achtertuin.

TheoSikkema

Haha, Ilja, het is echt de perfecte dag voor fietsreparaties. Heb zelf ook weer een exemplaar, samen met Anne zelfs twee, berijdbaar gemaakt. Overigens, als nóg iemand een linkerpedaal over heeft houd ik me aanbevolen..

Fer schreef: Bolks zegt al tijden dat hij de fiets die in de 'voortuin' van de barkmolen heeft staan gaat maken met de onderdelen van de 'fiets' in de achtertuin.. maar als jij sneller bent mag j hem ook wel komen slopen van mij :)

Heb ik nog nooit gezegd, maar is misschien wel een goed idee..