Holsappel

Dag

Jannes komt in februari terug en dan moet ik dus zijn kamer uit.
Lijkt me slim om alvast naar iets nieuws te kijken. Weet iemand nog wat?

Wouter

niemand? :(

Naja ik heb het al meerdere malen aan mensen aangeboden maar niemand heef ooit mijn aanbod aangenomen. Jammer.

Maar desalnietemin wil ik het nog wel een keer vertellen. Wij van Huyze ElfHoogh hebben in de aanbieding een ontzettend mooi fietsenschuurtje. Wij bieden tegen het luttele bedrag van 100 euro per maand een hok van 1,5 meter bij 3 meter. Reeds gemeubileerd (er staat een kast inclusief deur met sleutel, handig voor waardevolle spullen) en een paar restjes laminaat. Er is verder elektrisch aanwezig; er zit al een kroonsteentje aan de draadjes die uit het plafond steken, deze krijg je er geheel gratis en voor niets bij. Als de bovenburen de wasmachine aanzetten ben je voorzien van stromend water en heb je tegelijk een lekker frisse lucht in je kamer en kun je pootje baden in een lekker plasje schuim.

Mocht je interesse hebben dan moet je even reageren en dan kunnen we kijken of er nog een plekje vrij is op onze hospiteeravond. Het zit al vrij vol gepland dus wees er snel bij.

Mocht je alvast een kijkje willen nemen op locatie, dat kan, het is bij de blauwe flat,bij de brievenbussen rechtdoor (tegenwoordig kun je er ook vanaf de achterkant bij komen) en dan de laatste deur aan je linkerhand. Open deze deur en dan direct de eerste deur wederom aan je linkerhand. De fietsen die nu nog in je kamer staan zullen bij eventuele verhuur buiten gezet kunnen worden. Liever niet...

roelofgunnink

Ik hoorde van Harry dat er zelfs een speciale pocketdeal kan worden gemaakt...
Wouter Holsappel en Ben Poelarends.. dit is de kans van je leven, ik kan nog steeds niet geloven dat dit aanbod gedaan wordt...beiden voor slechts 175 E per maand, waar in deze wereld vind je dit nog..
Dit is iets wat je thuis met trots aan de keukentafel kan zeggen..
Chris

Hapkars schreef: Reeds gemeubileerd (er staat een kast inclusief deur met sleutel, handig voor waardevolle spullen) en een paar restjes laminaat. Er is verder elektrisch aanwezig; er zit al een kroonsteentje aan de draadjes die uit het plafond steken, deze krijg je er geheel gratis en voor niets bij.

Gooi er ook nog ff een (grote) tv in, dan trekt Henri er per direct in...

nee joh, je moet gewoon zorgen dat je familie bent van Harry of Roelof, mag je gratis per week een keer komen logeren!

TheoSikkema

Dus dáár slaap jij altijd;) Wat een paleis zeg..

:wink:

Mijn topic wordt niet echt serieus genomen merk ik... Als ik geen kamer heb zal ik terug moeten naar Dalfsen, en om dán nog iets van het GSV-leven te meemaken zal ik nog meer gaan posten denk ik... Dus help liever :D

per 2 februari komt er een mooi huisje vrij op de semarangstraat 34a.. moet je ff n belletje met IN doen..

klopt niet helemaal van t hof jr. Dit zijn woningen die worden verhuurd via www.woningnet.nl. Voor woningen geldt een inschrijftijd van minimaal 4 à 5 jaar.
ik zit in die markt, jeweettoch gek.

Shit jonge, is dit gewoon een echte post van die gast of een grap...

Je kunt altijd nog in onze bezemkast logeren Ambtenaar :wink:

Hoe groot is je bezemkast Stephan?

Moet Ben er dan ook nog bij in? Ik zou toch niet Bezemkast prefereren boven een mooi schuurtje aan de Aquamarijnstraat, je heet toch geen Harry Potter. Bovendien heb de VGSE als huurbaas (iets onaantastbaars als een stichting of iets wat er op moet lijken) en bij de Aquamarijnstraat gewoon niet één maar drie huisbazen van vlees en bloed.

Theo Z schreef: Shit jonge, is dit gewoon een echte post van die gast of een grap...

fraaie binnenkomer na een halfjaar, nie? moest alleen weer even kijken hoe t moest. begin jij alvast je koelkast leeg te eten, over 2 weken is ie weer van mij hehe.

Dat je daar dan mijn superserieuze topic voor misbruikt is weer een beetje jammer...

Wat een grap

Net als jij...

Ambtenaar schreef:
Theo Z schreef: Shit jonge, is dit gewoon een echte post van die gast of een grap...

fraaie binnenkomer na een halfjaar, nie? moest alleen weer even kijken hoe t moest. begin jij alvast je koelkast leeg te eten, over 2 weken is ie weer van mij hehe.

ontzettende lutser. Fijnzo, ik hou de vriezer

Hmm bezemkast klinkt wel erg goed btw.
Hoeveel cm2 is het? Kan er een bed rechtop in staan? En is het tijdelijk of kan ik er voor vast in? En is er een hospiteeravond? Zijn wel even een paar heel belangrijk puntjes voordat ik een keuze maak.