Ben

In verband met het uit huis gezet worden ben ik op zoek naar een (tijdelijke) kamer. 12 januari moet ik het huis uit dus ben op zoek naar een kamer waar ik in kan voor deze datum.

Ole Einar Bjorndalen

Leger des heils
Onderdeel: Zwerfjongeren
Provincie: Groningen
Opvang voor Zwerfjongeren
Postadres:
Kwinkenplein 10 A
9712 GZ
GRONINGEN
Telefoon: (0591) 65 93 22
Fax: (0591) 65 86 90

Niemand hier die een kamer weet? :)

Misschien moet je ook even een oproep plaatsen op de sites van de andere Christelijke studentenverenigingen, als je dat nog niet gedaan hebt. Ik weet geen kamers in ieder geval, sorry.

Je kunt iig de sites van de andere verenigingen bijhouden, daar wordt ook vaak wat aangeboden.

Misschien mag je wel bij Van Bruggen wonen. Kun je samen naar BK fietsen!

Moet er nu uiterlijk 2 februari uit dus als er nog mensen die een kamer weten...

Herbsgarden

Ik ken nog wel een jongen die vanaf eind januari een semester naar Hongarije gaat. Bel me maar als je z'n nummer wilt.

Heb net een topic geopend met een tijdelijke kamer (februari - juli), zie http://www.gsvnet.nl/forum/viewtopic.php?t=4060.

Nog steeds op zoek naar een kamer...

Ole Einar Bjorndalen

Misschien kan je het aantal forumberichten uitbetalen in huispunten bij de website van een woningstichting?

Lekker aan het etteren, Chris?

Die jongen slaapt straks op een bankje in het Noorderplantsoen en kan dus wel wat steun gebruiken.

Miss kan je wel bij Armando thuis wonen, je bent jong genoeg om met zijn zusje een relatie aan te gaan. Anders kan je wel bij mijn pa in Spakenburg. Die heeft tegenwoordig 5 lege kamers in huis

Herbsgarden

@ Ben: was die kamer van Rick al bezet?
@ Klaas: Complimenten voor je avatar, Oudmans. Tentoonstelling gezien? Nu in Gemeentemuseum Den Haag, erg goed.