Tolle

en wie van de gsv kunnen we verwachten vanavond?

Leuk onderwerp, goede spreker, maar jammer van die toegangsprijs: ik kom niet. Bij deze wil ik Marian echter alvast uitnodigen voor de gratis OV-lezing van donderdag 20 januari door dhr. Douwe Draaisma. Hij zal spreken over het autobiografisch geheugen onder de titel: 'Waarom het leven sneller gaat als je ouder wordt'.

RC schreef: Leuk onderwerp, goede spreker, maar jammer van die toegangsprijs: ik kom niet. Bij deze wil ik Marian echter alvast uitnodigen voor de gratis OV-lezing van donderdag 20 januari door dhr. Douwe Draaisma. Hij zal spreken over het autobiografisch geheugen onder de titel: 'Waarom het leven sneller gaat als je ouder wordt'.

lijkt mij ook interessanter!

De lezing van de atv is al geweest....

Precies, nog een reden om 20 januari te komen.

HaJee schreef: De lezing van de atv is al geweest....

de atv?

zmith schreef: de atv?

ZIT JE DEROP OFZO???

verrader...

:wink:

RC schreef: Bij deze wil ik Marian echter alvast uitnodigen voor de gratis OV-lezing van donderdag 20 januari door dhr. Douwe Draaisma. Hij zal spreken over het autobiografisch geheugen onder de titel: 'Waarom het leven sneller gaat als je ouder wordt'.

He, wat een tof onderwerp en goede lector. Volgens mij heeft hij al meerdere prijzen gewonnen omdat hij zo leuk populair wetenschappelijk kan schrijven (en vast ook wel lezingen houden). Dit wordt vast de drukbezochtste lezing van het jaar.

ehm... is toch al geweest lijkt me... maarja... :)