Robert P.

Op zaterdag 22 januari mede-organiseer ik uit de CGK te Groningen Stad een groot zaalvoetbaltoernooi in het sportcentrum "de Hullen" te Roden. Er zal dan door 16 teams van verschillende kerken uit Noord Nederland tegen elkaar gevoetbald worden van 11:00 tot 18:00 uur. De voorlopige kosten voor dit evenement bedragen € 17,50 per team (€ 2,50 pp), maar door sponsoring proberen we dit bedrag nog te verlagen, zodanig dat we voor ons een kostendekkend toernooi kunnen houden.

Als eerste een paar regels voor deelname:

• Een team moet bestaan uit tenminste 7 spelers, want gezien de intensiteit en de zwaarte van het toernooi kun je wel wat wisselspelers gebruiken.
• De spelers dienen 16 jaar of ouder te zijn om de gelijkwaardigheid van de teams wat meer te kunnen garanderen. Kleine afwijkingen zijn hierin toegestaan.
• Tenminste 5 spelers dienen lid te zijn van de inschrijvende gemeente, omdat we dit toernooi beschouwen als een toernooi waar we als kerken tegen elkaar spelen en niet 1 lid zijn complete voetbalteam mee neemt. Ook hier zijn kleine afwijkingen mogelijk.
• We streven er naar om het de wedstrijden te laten leiden door zoveel mogelijk "echte" scheidsrechters, maar het vinden van deze personen op vrijwillige basis is lastig. Weet je een scheidsrechter die deze dag wel zou willen fluiten vul dat dan op het formulier in.

Vanaf heden kan ingeschreven worden en voor het inschrijven geldt: wie het eerst komt, wie het eerst maalt en dus zal na de 16e inschrijving een reservelijst worden opgesteld. De inschrijving moet correct en volledig worden ingeleverd bij mij en bij voorkeur via e-mail. Na inschrijving zullen de definitieve gegevens als daadwerkelijke kosten, routebeschrijving en programma zo snel mogelijk worden toegezonden.

Voor inschrijving heb ik het volgende nodig:
• Teamnaam
• Kerkgenootschap
• Plaats
• Contactpersoon
• Adres
• Telefoon
• Email
• De namen van de spelers + kerkgenootschap

DE INSCHRIJVING SLUIT OP 31 DECEMBER 2004

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,

Robert Poortman
tel: 06-5118053

repoortman@home.nl

he cool dan kunnen we gelijk nog een kamp houden...
of alleen langs bij de 'locals' in die karaoke bar...

Maar ff serieus, kunnen we niet een team maken van mensen uit vinkhuizen of zo (behalve ik dan)??

robbie schreef: he cool dan kunnen we gelijk nog een kamp houden... of alleen langs bij de 'locals' in die karaoke bar... Maar ff serieus, kunnen we niet een team maken van mensen uit vinkhuizen of zo (behalve ik dan)??

ik doe mee. richten we ff een bibi kerk op....

er zijn vast wel fanatiekelingen in west die een leuk team kunnen vormen.. ik wil wel evt meedoen.. ben alleen goed voetbalkoning ;)
keepend ben ik meer van nut dan veldspeler :P

robbie schreef: he cool dan kunnen we gelijk nog een kamp houden... of alleen langs bij de 'locals' in die karaoke bar... Maar ff serieus, kunnen we niet een team maken van mensen uit vinkhuizen of zo (behalve ik dan)??

ik zou graag willen, maar ik heb op de 22e al een zaalvoetbaltoernooi in Dalfsen :cry:

Skippy schreef: er zijn vast wel fanatiekelingen in west die een leuk team kunnen vormen.. ik wil wel evt meedoen.. ben alleen goed voetbalkoning ;) keepend ben ik meer van nut dan veldspeler :P

ach.. voetbalkoning of niet... het gaat om het idee.. niet om het winnen.
inschrijving loopt redelijk vlotjes...dus schrijf je snel in zou ik zeggen...

maar ik heb nog geen eens een team :?

volgens mij zit er een heel aardig teampje aan te komen. hou maar vast een plekkie vrij...en bij deze is bibi opgegeven!

Skippy schreef: maar ik heb nog geen eens een team :?

Ik wil ook wel mee doen!

beuzzie schreef: volgens mij zit er een heel aardig teampje aan te komen. hou maar vast een plekkie vrij...en bij deze is bibi opgegeven!

Kuijsten, je wil die beker graag he?

Henri!! schreef: [..] Kuijsten, je wil die beker graag he?

we hebben m al bijna :D