Rolv

Aangezien ik mijn bureau heb kunnen verblijden met een net zo hoge maar wel 2x zo brede monitor, ben ik op zoek naar een nieuw baasje voor mijn 19' flatscreen (niet breedbeeld).
Hij heeft me altijd braaf gediend de afgelopen 2,5 jaar en doet het nog goed. Geen dode pixels en alleen een paar vingertjes op het beeld, maar dat kan er wel af (denk ik).
Hoogste resolutie is 1280x1024 en heeft een vga (d-sub) aansluiting.

Dus, heb je ruimte nodig op je bureau, wil je eindelijk je toetsenbord voor je monitor kwijt kunnen of is je galerij-kamer al zo klein omdat je er perse een bank in kwijt wou, laat het me dan hier even weten of bel me even op.

Voor 50,- en een keer voor me koken mag je hem meenemen.

Wees erbij voordat hij verkocht is.. (koper wordt geselecteerd op tofheid, snelheid en kookkunst).

Hij ziet er zo uit:

Ik heb ook nog zoiets, maar die kan alleen maar op zwart. Hij knalde een keer heel hard. Is er iemand zo technisch dat ie m kan maken? Je mag m gratis komen halen.

Hoogbeeld, vroeger had ik ook zo'n ding..

Maar dan 15' en die verwerken ze tegenwoordig in de hoofdsteun van je auto, leuk voor kids.

Jij gaat wel heel snel, ik dacht dat je nog in de scharrelfase zat?

Heb het over jou nabije toekomst grapjas.

Dit is rolv natuurlijk.

rolv schreef: Hoogste resolutie is 1280x1024 en heeft een vga (d-sub) aansluiting.

Betekent dat: je kunt er leuk een dvd'tje op kijken of moet je er recht voor zitten om iets te kunnen zien?

erika schreef:
rolv schreef: Hoogste resolutie is 1280x1024 en heeft een vga (d-sub) aansluiting.

Betekent dat: je kunt er leuk een dvd'tje op kijken of moet je er recht voor zitten om iets te kunnen zien?

Dat betekent slechts dat er maximaal 1280 pixels in de breedte en 1024 in de hoogte weergegeven kunnen worden wanneer je de monitor op een geschikte videokaart aansluit met de stekker met 15 pinnetjes. Heeft verder niets te maken met inkijkhoek of iets dergelijks.

Tegen de achtergrond van een dvdtje kijken betekent het ook dat pakweg de helft van de 1024 pixels in de hoogte lekker zwart zal zijn, tenzij je een 4:3 dvd hebt weten te scoren.

Joh Rolf, heb je dat ding nog beschikbaar? Ik heb wel interesse!

Helaas, de unit is reeds gedeeltelijk in mijn bezit. Rolf z'n broer komt de rest binnenkort hier langsbrengen, dat is uiteraard standaardservice.