Koning David
W2W schreef: vriend klei heb je nog in de grond geboord?
Heb je ook iets zinnigs te melden? Waarde Pieter. Ik verbaas mij over hoe jij het dwangmiddel censuur hanteert. Kom ik met een titel van een topic die jij niet snapt dan wijzig je deze titel gewoon zonder mij hier van op de hoogte te stellen. Daarentegen laat je mensen die onzin en grof taalgebruik bezigen gewoon hun gang gaan. 'Boren' is volksjargon voor 'de liefde bedrijven'. Behalve dat bovenstaande vraag van WeeTweeWee helemaal niet grappig is en weinig subtiel is deze vraag dus ook bijzonder grof. Ik verzoek, nee ik EIS dat WeeTweeWee van het forum permanent wordt verbannen want de webcie draagt het zwaard niet teveergeefs.

waarde klei zoals ik in het vorig topic al melde
de zaak is behandeld en w2w heeft een emailtje gekregen v/d webcie
nogmaals ga niet roepen om bannen e.d, een ban wordt sowieso pas na 2 gele kaarten toegepast, hoogsten zou je kunnen roepen om een gele kaart ;)
maar w2w heeft vandaag zijn eerste stapjes op dit forum gezet, laat hem er even van leren, dan komt het wel goed, heb je verder nog vragen email dan de webcie en ga al helemaal niet bijbelteksten er bij halen!
Pieter
ps. maar ik ben nou wel benieuwd of je nog wat geboord hebt...

Koning David

Weet u al welke GSV'er dit is? Ik wil dan graag publiekelijke excuses van hem. En uw laatste ietwat suggestieve vraag is ook helemaal niet grappig. Neemt u mijn klacht wel serieus? Ik vind het bovendien zeer aanmatigend dat u mensen pas na twee waarschuwingen van het forum/ veld afstuurt. De vier overtredingen van WeeTweeWee (elk van de vier berichten is zeer grof) zijn elk een gele kaart waard. Vier keer geel is twee keer rood wat zo'n beetje gelijk staat aan permanente schorsing. Ik vind het van weinig ernst getuigen als u mensen met grof taalgebruik die anoniem zijn laat blijven en bekende en gerespecteerde forumleden als ik met een kluitje in het riet stuurt.

het is ook zeer onbeleefd om een normale vraag niet te beantwoorden :x
je bent wel erg hoog van de torens aan het blazen voor iets wat al in behandeling is genomen

hier ( http://www.gsvnet.nl/portal/viewtopic.php?t=655 ) heb ik de voornaam van w2w genoemd, meer persoonsgegevens gooien wij extern NIET in den ronde, dat kan je d.m.v. intern psje zelf vragen.

Beetje kalm aan Klei!!! Dat de webcie zich beter bezig kan houden met het weren van aanstootgevend taalgebruik dan met het ongevraagd en evident onnodig veranderen van glasheldere topictitels ben ik met je eens, evenzo is Pieters vraag over dat boren ongepast, maar je mag wel je fatsoen blijven houden!

Koning David

Geachte Heer Bezemer, persoonsgegevens hoeft u ook niet extern te behandelen maar als iemand zich op het forum buitensporig misdraagt, weinig subtiele seksueel getinte opmerkingen maakt en mensen persoonlijk beledigt mag ik hier toch wel en public tegen in het verweer komen??
Ik blaas niet hoog van de toren. Ik stel enkele vragen bij het beleid van de webcie dat mijns inziens weer van grote willekeur getuigt. Moeten wij ons altijd neerleggen bij het beleid van de webcie of mogen wij hier als vrije GSV'ers ook de enige inspraak in hebben? Mensen die zich grof uiten en wellicht ook geen GSV'ers zijn moeten mijns inziens direct worden aangepakt want ze storen de interne discussie enorm. Misschien is mijn verweer hiertegen in ogen van sommigen niet zo discreet. Mijn excuses hiervoor. Ik vraag mij af op welke manier we dit soort overtredingen dan wel zouden moeten gaan aanpakken.

ten eerste is desbetr. persoon wél een GSVer, als je je persoonlijk aangesproken voelt spreek hem er toch zelf op aan, er is maar 1 persoon die die voornaam heeft, zijn telefoonnummer staat in de CD en jaarbundel.

ten tweede volgt de al jaren bekende methode van waarschuwingen de volgende route:

vriendelijk verzoek tot aanpassing -> waarschuwing -> gele kaart -> nog een gele kaart = is ban

duidelijk? uiteraard proberen we dit op de beste manier invulling te geven, echter jij wil perse direkt 4 gele kaarten, ik dacht het van niet, dan had je wellicht zelf er ook al wel tientallen gehad..

wat heb je op de huidige procedure nu aan te merken?

Koning David

Ik wil meer openheid. In de achterkamertjes wordt alles besloten. Vaak gebeurd dit heel goed en met goed overleg, soms verkeerd en dit wekt irritaties op. Ik weet niet welke criteria u hanteert maar duidelijke persoonlijke beledigingen en seksueel getinte opmerkingen kunnen mijn inziens helemaal niet door de beugel. Als gereformeerde student behoort men zich eigenlijk uit te drukken in een discreet en subtiel vertoog. Discreet omdat men gereformeerd is (ik veronderstel dat wij gereformeerden netjes zijn). Subtiel omdat men student is (studenten beschikken over enige intelligentie en kunnen zich beter uitdrukken dan zeg maar Jan met de Pet). Ik zal niet verder meer aandringen op onmiddelijke schorsing omdat dit nu eenmaal niet de regels zijn die u hanteert maar ik denk dat ik u nu wel voldoende heb geinformeerd over mijn ongenoegens.

Heb je desbetreffende persoon al gebeld?
Blijkbaar ben je nogal beledigd door desbetreffende persoon. Wij handelen dat op de algemeen bekende manier af. Dan is er ook nog vervolgens, om jouw woorden te gebruiken, een beste gereformeerde methode, om een belletje te plegen.
Wij (in dit geval ik) zijn nogal duidelijk daarin.

En als je iets meer openheid wilt mag je naar het dichtsbijzijnste Webcie lid heen fietsen en het emailtje lezen wat naar W2W is verstuurd. Uiteraard op afspraak. ;)

Koning David

In de geest van Emile Zola (j'accuse) heb ik misstanden aangeklaagd en u allen wakker geschud. Dit is af en toe eens goed nodig. Ik zal, om de gemoederen weer tot bedaring te brengen, de zaak verder prive afhandelen.