Koning David
W2W schreef: Balkenende zit met zijn l*d in de sh*t.
Dit kan dus niet he Webcie! Over "ALLERLEI TAXATOIRE EN TEN EENENMAELE ONGEMESUEERDE EXPRESSIEN" gesproken... Ik weet niet wie WeetweeWee is (ken Joep ook niet) maar tegen hem en zijn onzedelijke taalgebruik moeten disciplinaire maatregelen genomen worden. Neem uw taak serieus! Zero tolerance voor mislukte grappen die de sluier van subtiliteit en indirectheid ontbreken. #moderation mode titel van dit topic aangepast -Pieter

Volgens mij is hij per ongeluk intern, maar er is een mailtje naar de webcie.

ten eerste
maak onderwerp titels altijd zo duidelijk mogelijk
gebeurd dat dat niet gaat het topic gewoon op slot, ik heb dit al een keer eerder gemeld, zo komen mensen die nix met dit topic te maken willen hebben toch hier vanwege de onduidelijke titel

ten tweede
op internet is het not done met hoofdletters te schrijven, ik ben niet doof en jij niet boos.. dus

nu het eigenlijke onderwerp:
w2w, zijn voornaam is willem, hij heeft van de webcie een email gehad zijn profiel aan te passen zodat hij voor en ieder bekender is, althans hij kan dit doen door middel van een psje in een ontopic post, en zijn 'valse' voornaam te veranderen.

Koning David

taxatoire expressien zegt volgens mij genoeg. Giftige uitdrukkingen. Grof taalgebruik.

okidoki
kan deze dicht
topic starters vraag behandeld