Volgens mij is dat dezelfde G.

Poker

Het enige dat ik aangeef is dat ik het jammer zou vinden wanneer klaverjassen vanwege een hype (wat poker toch is) aan de kant geschoven zou worden. Gelet op de dadendrang van de vorige SPAC (de competitie is nog niet afgerond) werp ik mijzelf op als organisator van de klaverjascompetitie. Het is dan aan de SPAC om een beslissing te nemen. Zorgt enerzijds voor continuïteit en anderzijds voor ontlasting van de SPAC. Ik ben daarnaast een warm voorstander van poker, maar dat had ik al eerder aangegeven.

Ik schaam me diep, maar er is ook enige onwilligheid bij de nog overgebleven klaverjasparen.

renskebuit schreef: ...maar het is meer dat we dit jaar wat meer nieuwe en leuke dingen willen gaan doen. ...

Okay, liftwedstrijd naar Kopenhagen dus?? 8)

Steef schreef: (de competitie is nog niet afgerond)

idd Niels en ik zijn er eerloos zonder reden uitgekicked. Ongeslagen en ongekroond

Roskam schreef:
renskebuit schreef: ...maar het is meer dat we dit jaar wat meer nieuwe en leuke dingen willen gaan doen. ...

Okay, liftwedstrijd naar Kopenhagen dus?? 8)

Nee, Aarhus is betere optie. Beter te bereiken, mooiere stad en goedkoper te leven dan in het saaie Kopenhagen.

Aarhus in je Aars

Nee geintje hoor.
Stephan, als jij er zin in hebt om de klaverjascompetitie te organiseren dan geven wij dat graag aan jou over!
De GSVkalender is al helemaal aangepast qua activiteitentechnisch gezien! check t dus snel, want er staan allerlei leuke dingen te wachten!