Lammert

Waarde GSV'ers!

Dit is dé kans voor iedereen die wat swag aan zijn (M/V) verschijning wil toevoegen of toevallig een merkloze sok in z'n kast heeft waar een Puma-sok had gemoeten. Het zit namelijk zo:
Na het kwalleballen, een week of 2 geleden, bevatte mijn schoen nog maar één zwart sokje, terwijl ik er twee in had gedaan. Toen iedereen weg was (maar ik niet, anders kan het niet) keek ik (of met een verrekijker) (of ik heb heel scherpe ogen, dat ik vanuit de gele flat onze plaatselijke heuvel kan bekijken, maar dat is dus allebei niet het geval) op het schoenenheuveltje, en ik vond daar zowaar een zwarte sok. Maar op de band rond de enkel (enkelband?), daar waar het bij mijn eigen sok ontbrak, stond 'Puma'!
Ik zie mezelf als een tolerante jongen, maar dit gaat te ver. Ik trek niet aan één voet een merkloze (ik geef me maar bloot, hij komt van de Primark) sok en aan m'n andere eentje waar 'Puma' op staat. Mijn vraag is nu - na twee weken zorgen durf ik er voor uit te komen: wie ontdekte op de avond van 26 augustus 2013 dat sinds het kwalleballen die morgen aan zijn ene voet een Pumasok prijkt, terwijl - tot zijn grote schrik - aan z'n andere een merkloze ('zou het... neee... niet van de Primark toch?') sok flubbert? Ik wil graag ruilen.
Ook GSV'ers die, zoals ik al zei, niets hebben tegen wat extra swag, worden van harte uitgenodigd me te bellen (06-20333409), te mailen (lammert.wiersma@gmail.com) of aan te spreken of te bezoeken of wat dan ook. Ik hoef zelf namelijk geen swag, ik wil alleen maar mijn sok terug!!!!
Ach, wie redt mij toch?

Groetjes van Lammert

Flubbert.

Ik hoop van harte dat je de rechtmatige eigenaar vindt!

Stayphanie schreef: Flubbert.

:bfriend:

Grubbelt

Grote crisis hier, ik heb ze nu aan. Toch wel dus.
Als je me vandaag tegenkomt wil ik meteen wel ruilen.