Lammert

Geachte leden der GSV, geachte blabalbal

Mijn lezing over de OpticLab 9222 53?15 135 Col.092OL wil ik graag in delen indelen. Nee. Neen. Inderen. Indelen. In drieën. Punt één is: wat is een OpticLab 9222 53?15 135 Col.092OL? Punt twee: wat is je *#)%$ probleem? En punt drie: hoe los je dat op?

Punt één: wat is een OpticLab 9222 53?15 135 Col.092OL?
Een bril, hij staat nu op mijn neus. Links: -3,25; Rechts: -2,75, cilinder -0,75x70

Punt twee: wat is je *#)%$ probleem?
Hij is door de tand des tijds (en gebruik) wat beschadigd, de lak is er op sommige plekken vanaf.

Punt drie: hoe los je dat op?
Ik zou er, op aanraden van de opticiën, met zo'n lakstift graag zwarte (auto)lak op aanbrengen, zodat de doorschemerende metaalkleur weer bedekt wordt door zwart. Ik heb niet zo'n stift, dus ik vroeg me af: heeft een van jullie misschien zo'n stift? Als je snel bent krijg je er een halve fles Osborne Medium Sherry voor terug. Als je iets trager bent een grote courgette.

Groetjes van Lammert

Heb je tijd over Lammert?

Ik heb wel modelbouwverf voor je.
80 kleuren, matt of semiglans of hoogglans.
Ik wil hem zelfs wel voor je verfen.

Caravanlak ook goed? Ligt nog wel wat bij de Klusjesman op de boot denk ik.

Ik ben overweldigd door de veelheid aan reacties!
Thierry, is dat spuitspul? Ik denk namelijk dat een spuit m'n pootjes (met een subtiel motief) zullen ruïneren, het moet best wel secuur.

Peter, is dat geschikt voor metaal? Dat is met een kwastje zeker?

Peterheid schreef: Ik heb wel modelbouwverf voor je. 80 kleuren, matt of semiglans of hoogglans. Ik wil hem zelfs wel voor je verfen.

Oehh wat een aanbod, ik zou het wel weten. Misschien kan Peter hem dan ook meteen in legerkleuren ofzo verven, voor de afwisseling. Of er modelautootjes op monteren.

Zo, het is geregeld, bedankt Peter! En nu hopen dat de verf watervast is...