Nylez schreef:
erpeebee schreef: nou ik vind dat de wildgroei nu teruggesnoeid moet worden. om dit te realiseren moet niels in de webcie en die kan dan volkomen willekeurig koos bannen van het forum.

Ik heb ondertussen al een grote aanhang verworven, dus wanneer word ik geinstalleerd in de webcie??

Mensen die een warning achter hun namen hebben staan moeten per definitie niet in de Webcie mogen!! :wink:

Nylez schreef:
erpeebee schreef: nou ik vind dat de wildgroei nu teruggesnoeid moet worden. om dit te realiseren moet niels in de webcie en die kan dan volkomen willekeurig koos bannen van het forum.

Ik heb ondertussen al een grote aanhang verworven, dus wanneer word ik geinstalleerd in de webcie??

stuur eerst maar es een mailtje... :lol:

Machteld schreef: Mogen novietes ook in de webcie? :wink:
Knapzak schreef: Zeker

Ik dacht dat je zei dat alleen GSV-ers mochten solliciteren...

Bastiaan schreef:
Machteld schreef: Mogen novietes ook in de webcie? :wink:
Knapzak schreef: Zeker

Ik dacht dat je zei dat alleen GSV-ers mochten solliciteren...

Dan kan ik beter ff w88 met solliciteren :wink:

Bastiaan schreef:
Machteld schreef: Mogen novietes ook in de webcie? :wink:
Knapzak schreef: Zeker

Ik dacht dat je zei dat alleen GSV-ers mochten solliciteren...

jonge loop niet te miepen en lees een keer goed:

ik schreef: Vanwege de hoge werkdruk en het promoveren van bepaalde leden naar de Raad van Toezicht der GSVnet.nl (ook wel RvTG) zoeken wij van de Webcie met ingang van dinsdag 21 oktober nieuwe leden.

en machteld: je mag gewoon solliciteren hoor ;)

Knapzak schreef: met ingang van dinsdag 21 oktober (...) machteld: je mag gewoon solliciteren hoor

De Dies is toch pas de 24e?

Maareh, mocht het nodig zijn dan wil ik opzich wel meewerken aan het visuele aspect van de site. PHP ga ik binnenkort uitzoeken, maar grafische programma's, HTML en Flash heb ik wel grotendeels onder de knie.

Hier een aantal voorbeelden van sites die ik heb ontworpen en gebouwd.

http://pong.hku.nl/~janpaul/

<Mijn eigen site>

http://pong.hku.nl/~janpaul/alpha/

<Site van onze Youth-Alpha van vorig jaar (on-up-to-date)>

http://pong.hku.nl/~janpaul/PWW/Concept05/

<Site voor het bedrijf waar mijn broer werkt (in aanbouw)>

Roep maar als ik iets kan betekenen.

ik volg tegenwoordig een heel leuk vakje, webtechnologie heetet, dus als ik dat voldoende heb afgerond kan ik vast wel in de webcie, leer er websites maken met een html-kit, of is dat van een te laag niveau? kheb namelijk geen flauw idee wat in de webcie zitten allemaal inhoud, maar als je t me uitlegt, wil ik best.

weer ik schreef: Vanwege de hoge werkdruk en het promoveren van bepaalde leden naar de Raad van Toezicht der GSVnet.nl (ook wel RvTG) zoeken wij van de Webcie met ingang van dinsdag 21 oktober nieuwe leden. Deins je er niet voor terugmet een zeer zekere regelmaat 14 uur nonstop te prutsen, ben je een doorzetter, heb je een hekel aan dingen die niet lukken, houd je van whiskey, heb je een muisarm of juist geen en affiniteit met het internet, in het bijzonder met het maken en onderhouden van webpagina's? Mail dan direct naar webcie@gsvnet.nl ovv "lieve webcie ik ben ook lief". Vermeld in je mail je ervaringen, motivatie en evt links naar relevant materiaal. In verband met de moeilijkheidsgraad kunnen we niet iedere willekeurige binnenkort opstappende persoon aannemen, zie dit als een motivatie. Tevens gaat onze voorkeur uit naar een vrouw, wat wederom niet betekent dat mannen niet hoeven te reageren.

jullie gaan toch niet menen dat ik alles twee keer moet zeggen?
in de webcie wil iedereen, wil de webcie jou, dat is de vraag.... ;)
de dies is idd de 27e, de webcie staat daar boven. denk ik. ;)
dus om het toch nog ff samen te vatten: wil je graag in de WebCie, volg dan bovenstaande stappen. :!:

Knapzak schreef:
weer ik schreef: Vanwege de hoge werkdruk en het promoveren van bepaalde leden naar de Raad van Toezicht der GSVnet.nl (ook wel RvTG) zoeken wij van de Webcie met ingang van dinsdag 21 oktober nieuwe leden. Deins je er niet voor terugmet een zeer zekere regelmaat 14 uur nonstop te prutsen, ben je een doorzetter, heb je een hekel aan dingen die niet lukken, houd je van whiskey, heb je een muisarm of juist geen en affiniteit met het internet, in het bijzonder met het maken en onderhouden van webpagina's? Mail dan direct naar webcie@gsvnet.nl ovv "lieve webcie ik ben ook lief". Vermeld in je mail je ervaringen, motivatie en evt links naar relevant materiaal. In verband met de moeilijkheidsgraad kunnen we niet iedere willekeurige binnenkort opstappende persoon aannemen, zie dit als een motivatie. Tevens gaat onze voorkeur uit naar een vrouw, wat wederom niet betekent dat mannen niet hoeven te reageren.

jullie gaan toch niet menen dat ik alles twee keer moet zeggen?
in de webcie wil iedereen, wil de webcie jou, dat is de vraag.... ;)
de dies is idd de 27e, de webcie staat daar boven. denk ik. ;)
dus om het toch nog ff samen te vatten: wil je graag in de WebCie, volg dan bovenstaande stappen. :!:

Klein puntje maar de Dies is de 24e ;)

ik dacht al, hier klopt iets niet, maarre, hoorde inmiddels dat ik met m'n htmlletje er toch niet kom, dus ja, als je me niet wil, kan ik daar ook niks aan doen. op paarsforum staat trouwens een link naar dat gepruts van mij.