Sanzo Panza

Beste KEIlopers,

De GSV is een christelijke studentenvereniging, welke als doelstelling heeft elkaar te ondersteunen in het dienen van de Here, met name in de studie. Gecombineerd met een diverse groep van mensen, is de GSV een christelijke, sociale, intellectuele en studentikoze studentenvereniging. Naast de bijbelkringavond en soosavond, zijn er dan ook genoeg andere activiteiten waarmee jij je studie kan afwisselen. Denk dan aan sportactiviteiten, kampen, lezingen, dispuutavonden, faculteitsgroepen, praise-avonden, swingfeestjes, etc.

Ben jij dus op zoek naar een leuke afwisseling tussen het studentikoze en christen-zijn? Kom dan in de KEIweek langs in onze sociëteit aan de hereweg 40 en ervaar het zelf…

Met trots presenteren wij ons programma:

Programma GSV en ATV

Maandag 10:00 – 17:00 Informatiemarkt vismarkt
18:00 – 20:00 Eten op soos

Dinsdag 18:30 – 20:30 KEI - Parade
21:00 Salsaworkshop

Woensdag 13:00 - 15:00 Studentenkermis Bernoulliplein
15:00 – 17:00 OCSG activiteit op de Ossenmarkt
22:00 Themafeest: Cien gramos Fiesta

Donderdag 14:00 - 17:00 Uiterst brakke brunch
17:00 - 18:00 Loungen in de achtertuin
18:00 - BBQ

Vrijdag 14:00 Middagsoos

Plaatje doet het niet Feddema...

Bij mij wel hoor! Doe eens ctrl+f5?

Het plaatje doet het wel, en anders staat het programma eronder ;)

Bij mij ook niet.

Internet explorer geeft jpeg bestanden niet altijd goed weer. Even de 1e post aanpassen met deze link dan gaat het wel werken.

De mensen de afbeelding wel kunnen zien hebben gewoon een heel ouderwetse computer...

Komende woensdag speelt de GSV-band bij de sing-in op de vismarkt. Misschien een extra reden om even te komen kijken. Zou leuk zijn!

Belangrijk, muziek voor op de kei car. Zullen we een topic starten daarover?

loesje met haar bloesje. leuk liedje

Wow, ik hoorde dat we dus gewoon helemaal vooraan rijden. Superleuk!

Sanzo Panza

Helemaal goed, we rijden inderdaad vooraan.

De sing-in op woensdag is trouwens op de ossenmarkt ipv de vismarkt.

Inderdaad, hierbij ook nog even namens de OCSG: De Sing-In is aanstaande woensdag om 15.00 op de Ossenmarkt. [Er is ook nooit sprake van geweest dat deze op de Vismarkt zou zijn]

Tegelijk het verzoek of maartenwilchiethon dit zou kunnen aanpassen in de hoofdpost bovenaan dit topic en op de flyer.

De informatiemarkt is al begonnen en er zijn heel weinig GSV'ers aanwezig, ga er dus vooral even langs om de GSV te promoten!

Sanzo Panza

Dat er vismarkt op de flyer staat is een lang verhaal. Ik kan het nu niet meer veranderen omdat ik zo weer naar de KEIkar ga. Kom allemaal nog even naar de informatiemarkt op de Vismarkt.

Scriptie-ontwijkend-gedrag: flyer en openingspost aangepast.

Bedankt voor de snelle aanpassing

Sanzo Panza

Ook namens mij, ik wist niet dat het zo simpel was

Simpel? Tss, doe het maar es na met paint.

Gsv band is al hard aan het oefenen vergeet niet om 15:00 naar de ossenmarkt te komen http://tweetphoto.com/39753510