Jurriaan

Hi,

Ik ben Jurriaan (Hoogendoorn), 18 jaar, en ga komend jaar IB/IO studeren in Groningen. Ook word ik lid van de GSV.
Alleen heb ik nog geen kamer; omdat Groningen vanuit Waddinxveen nogal ver is, wil ik wel graag op kamers. Dus als
iemand iets weet, laat het me weten! :)

Groeten,
Jurriaan

Tel.: 06 16683615
e-mail: jurhoogendoorn@hotmail.com

Herbsgarden

He Jurriaan, is volgens mij nog vrij. Succes ermee en tot volgende week!

N.B. Steendam

Ha Jurriaan, lukt het al met de zoektocht? Als ik wat voor je weet spreek ik je wel even aan. Leuk dat je bij de GSV komt!

Bump bump!

Ben nog steeds op zoek, Octr heeft z'n eerst 12 weken Trouwe dienst er inmiddels alweer bijna opzitten namelijk. Dus ik zou graag m.i.v. 1 dec een eigen kamer willen hebben; treinen vanuit Waddinxveen is niet dagelijks te doen. Als iemand iets weet, hoor ik het heel graag!
Groeten

Boven soos schijnt binnenkort een kamer vrij te komen...

Help die jongen aan een kamer mensen! Anders wordt het een slaapzak in een kabinetje in de UB. :)

Maus, je blijft onverbiddelijk.

Octr schreef: Help die jongen aan een kamer mensen! Anders wordt het een slaapzak in een kabinetje in de UB. :)

Dat lijkt me nou echt geschikt voor jou, dan kan die jongen gewoon weer in jouw kamer bivakkeren.

Weet nog wel een kamer in Almere, maar ja daar heeft iemand die in Groningen studeert niet zoveel aan. ;)