LianneATV

Een meisje uit Nijkerk vroeg mij of ik dit bij u onder de aandacht wilde brengen. Ik ben de beroerdste niet:

Hey!
Ik ben Eva, 18 jaar, en op dit moment volop aan het genieten van mn vakantie;)
Maar dat duurt maar voor even want in september wil ik Duits gaan studeren aan de RUG.
Omdat het vanaf mijn huis in Nijkerk een beetje ver is ben (ook) ik op zoek naar een kamer in Groningen.
Lijkt het je leuk om mij als huisgenootje te krijgen of wil je graag van je kamer af? Be my guest!
M'n e-mail is evaaalbers@hotmail.com en mn nummer 0610386758.
En wat natuurlijk belangrijk en misschien wel doorslaggevend is: ik word ook lid van GSV!

Groetjes Eva!

Uit Nijkerk? Heeft ze op de Guido gezeten? iig goed verhaal dat Eva bij de GSV komt. Misschien kun je haar vertellen dat ze gewoon dit forum in de gaten moet houden, er wordt rond deze tijd een hoop aangeboden.

Is het nou Ev Aaalbers, Eva Aalbers of Evaah Albers? Oder, ist es Eva Ahlbers?

Ins jeder Geval sehr gut das Du für unsere Verein gekozen hasst! (ofzo)

UndahCovah schreef: Uit Nijkerk? Heeft ze op de Guido gezeten? iig goed verhaal dat Eva bij de GSV komt. Misschien kun je haar vertellen dat ze gewoon dit forum in de gaten moet houden, er wordt rond deze tijd een hoop aangeboden.

Ja, ze heeft op de Guido gezeten.

Ursa schreef: Is het nou Ev Aaalbers, Eva Aalbers of Evaah Albers? Oder, ist es Eva Ahlbers? Ins jeder Geval sehr gut das Du für unsere Verein gekozen hasst! (ofzo)

Alles in allem en gewahlt.

gewählt, toch?

anyway: volgens mij zoekt het meiske gewoon een kamer in Groningen en niet in Oldenburg, dus hou es op met dat geouwehoer.

Ach, ze willen gewoon een welkome sfeer scheppen, HT. En laten zien dat ze het ook nog kunnen, gaat wel weer over.

HT schreef: gewählt, toch? anyway: volgens mij zoekt het meiske gewoon een kamer in Groningen en niet in Oldenburg, dus hou es op met dat geouwehoer.

ik kon de umlaut niet vinden:)

Ik probeer alleen te laten zien welke toevoeging deze jongedame aan onze vereniging zal zijn. Ik zie nu al uit naar het dispuut Duitsland, ik merk wel weer hoe pauper mijn Duitse skills zijn.

Ich trachtte nur sehen zu lässen wilche verreichung diese Fraülein auf unsere Verein soll wesen. Ich verhöge mich jetzt auf das Deutschland Disput, ich merckel wieder wie slecht mein Deutch überhaupt ist ja. Oder.

Zo, mevrouw herself gaat zich dr maar even mee bemoeien:)

T komt er op neer dak nog steeds op zoek ben naar een kamer, in welke taal je het ook horen wilt;)

Tip: Misschien zou je in een van de Aquamarijnflats of de Saffierflat een A4tje met een oproepje en eventuele contactgegevens plaatsen. (of alle flats natuurlijk) Succes ermee!

Als jij dat er nou even voor mij op wilt hangen hoef ik die hele rit niet te maken:P

Thanks iig voor de tip!

TheoSikkema

Armando die is zo'n goede jongen, doet dat zo even. Toch?

Ik doe het zo hoor geen probleem.

Van mij mag je, graag zelfs;)

Ondertussen al iemand die dat even voor me heeft kunnen doen?
Of iemand die een kamer voor me weet?;)
September begint al steeds dichter bij te komen! (A)

Er is een kamer aan de Wasenberghstraat in de aanbieding, maar misschien is die alweer weg.

Volgens mij heb ik nog een valentijnskaart van haar liggen:D

Guido for ever:D

klaasmans schreef: Volgens mij heb ik nog een valentijnskaart van haar liggen:D Guido for ever:D

Wat ben je ook een lulletje :wink:

klaas dan heb jij vast nog wel een plekje over voor haar! regel dat ns ff

Ff dit topic omhoog helpen, want zit nog steeds thuis in Nijkerk..
dus wie o wie helpt mij uit de brand?;)