maartjez

Beste GSV'ers
Over 3 weken, op 24 juni, wordt er een oudledensoos georganiseerd. Het belooft een groot succes te worden met veel bekende namen uit ons roemruchte verleden.

Wordt de GSTT binnenkort voor jou ook de GSVT en wil je weten wat het is om oude lul te zijn, dan ben je van harte uitgenodigd! Ook andere leden zijn van harte welkom.

Geef je op via mijngsvt.nl en we zien je de 24e!

Jan-Jaap Snoep
Lennert Molema
Robbert Kramer

Misschien dat ik wel even langskom, ik voel me een beetje GSOVT op het moment.

Wat betekent GSTT en GSVT? Is het iet met tegenwoordige en verleden tijd?

mijn GSV Tijd http://www.mijngsvt.nl/

Is er al een side-kick? :P

ouwelullen eten alleen sushi en andere yuppenmeuk. weet niet of je ze nog warm kan krijgen voor een broodje side ;)

jij leest het gelijk als siede-kick, ik bedoelde said-kick

oh? je mag ook gewoon komen zonder glazen te halen hoor. het wordt geen ontgroeningsfestijn...denk ik ;)

Gewoon een open sollicitatie van Dijk?

Maak er dan ook gewoon sidekick en geen side-kick van van Dijk, dan is dat ook gelijk duidelijk;)

HugoterHorst

cut the crap

Als iedereen die morgenavond komt zich nog even aanmeldt, dan staat dat leuk op het lijstje!

Doen dus!

sidekicks en sooscie zijn nog van harte welkom, net als ieder ander, maar wil je nog een shift sooscie draaien, mail of bel me (je kan me wel vinden in de online jaarbundel), of vraag Willems.

Verder is iedereen welkom, het wordt een top feestje, tot morgen.

Yehes...

Was vet leuk :):)

Superlachen! Al voelde ik me wel wat onwennig gister tussen al die ouwelui :P

Dijkio schreef: Superlachen! Al voelde ik me wel wat onwennig gister tussen al die ouwelui :P

Haha dat was juist leuk!

Dingen die ik heb opgevangen:
"Jij bent zeker van een heel oud jaarverband want ik herken je niet" (iemand van Dicreos)
"Oh ben je niet Gereformeerd Vrijgemaakt? In mijn tijd was je dan gastlid, dan mocht je niet in de NovCie"

Kapitein Luv

Ik ben de hele nacht zoon genoemd door één of andere Koos

Mooie avond... zelfs Geertsma was er.

Ook ik voelde me weer een beetje jong. Een beetje dan.

smeerkees schreef:
Dijkio schreef: Superlachen! Al voelde ik me wel wat onwennig gister tussen al die ouwelui :P

Haha dat was juist leuk!

Ha, waar! Maar ik denk dat het nog leuker is als je zelf zo'n oude lul bent en je eigen sfeertje uit die tijd weer naar boven haalt.

We waren wel een beetje toeschouwers :P

Kapitein Luv schreef: Ik ben de hele nacht zoon genoemd door één of andere Koos

Haha